کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سنگربان تیم نساجی:

همت عمومی برای کمک های مردمی ستودنی است

16 مرداد 1399 ساعت 7:30

سنگربان تیم نساجی گفت:مردمان کشورمان همیشه حضور مردمی خوبی داشته اند و در کارهای خیر پیشقدم هستند، این بار نیز فعالیت های زیادی از گروهای جهادی و انجیوها انجام شده که قابل ستایش است.


محمد امین رضایی در گفتگو با خبرنگار  بلاغ ضمن پیوستن به پویش کمک مومنانه با اشاره به فعالیت های مردمی درزمان ویروس کرونا اظهار کرد: مردم کشور ما با سختی ها کنار می آیند و در شرایط بحران پشت و پناه همدیگر هستند، همانطور که در سوانح و بلایای طبیعی به خوبی و با همدلی عمل کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فرهنگ خوبی در کمک به دیگران داریم، عنوان کرد: بسیاری از خیرین حتی اسمشان هم گمنام است، زحمت زیادی می کشند و به هر دری می زنند تا به افراد محتاج کمکرسانی کنند.
سنگربان املی تیم نساجی از این همه فعالیت های خیرخواهانه ابراز امیدواری کرد و افزود: مردمان کشورمان همیشه حضور مردمی خوبی داشته اند و در کارهای خیر پیشقدم هستند، این بار نیز فعالیت های زیادی از گروهای جهادی و انجیوها انجام شده که قابل ستایش است.

وی ادامه داد: کارهای جهادی زیادی انجام می شود، از ساخت مواد ضدعفونی که بسیاری قدرت خرید آن را ندارند و از ساخت ماسک رایگان که می تواند کمک بزرگی برای افراد نیازمند باشد.

گلر تیم نساجی تصریح کرد: قبل از هر بازی، بازیکنان هر کدام مقداری پول می گذارند و مبلغ جمع شده صرف این کارهای خیریه می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حس درونی مان و احساس رضایتی باطنی که خواهیم داشت تا مدتها حالمان را خوب می کند و این شعر سعدی را که می گوید بنی ادم اعضا یکدیگرند که در افرینش ز یک پیکرند را تداعی می کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 433963

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433963/همت-عمومی-کمک-های-مردمی-ستودنی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com