کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران عنوان کرد

تاسیس شورای حل اختلاف ویژه اصحاب رسانه در مازندران/ رسانه کمک‌کار حفظ ارزش‌ها هستند

15 مرداد 1399 ساعت 19:02

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت:برای حمایت قضایی اصحاب رسانه شعبه ای ویژه برای خبرنگاران در دستور کار قرار می گیرد که با تقاضا به رئیس کل دادگستری کارهای اداری آن پایان یافته و پروسه های قضایی در حال انجام است.


به گزارش بلاغ؛سینا قربانی در نشست تجلیل از خبرنگاران که در فرمانداری آمل برگزار شد با اشاره به تاسیس شورای حل اختلاف ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه  در مازندران گفت: برای حمایت قضایی اصحاب رسانه  شعبه ای ویژه برای  خبرنگاران در دستور کار قرار می گیرد که با تقاضا به رئیس کل دادگستری کارهای اداری آن  پایان یافته و پروسه های قضایی در حال انجام است.
وی با بیان اینکه بطور جدی خاطی برخورد می کنیم، عنوان کرد: افرادی که خود را خبرنگار و یا مدیر مطبوعات معرفی می کنند طبق قانون مطبوعات با انان برخورد خواهد شد که این نیازمند حمایت همه اصحاب رسانه است.
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران ادامه داد: یکی از دغدغه هایم این است که افرادی خود که کانال های تلگرامی دارند خود را مدیر رسانه معرفی می کنند و این برخلاف قانون مطبوعات  است و با آن طبق قانون مطبوعات برخورد می شود.
 وی با تاکید اینکه ارزش های شهید صارمی باید حفظ شود، اظهارکرد: از ابزار رسانه برای ماندن در مسیر شهید صارمی کمک بگیریم، می توانیم ارزش ها، اخلاق و فرهنگ را با کمک رسانه حفظ کنیم .
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران تصریح کرد : وظیفه صنفی خود می دانم که به هر یک از خبرنگاران اهانت شود برخورد کنم و ان را بر نمیتابم.
قربانی از افتخار افرینی خبرنگاران املی ابراز امیدواری کرد و افزود: املی ها در هرکجای کشور باشند با هر گرایش و روشی افتخارافرینی می کنند، رسانه آمل هم همیشه خوش درخشیده است .
 وی در پایان خاطرنشان کرد: خبرنگاران در تمام دنیا نشان دادند که اگر با همدلی در جهت منافع مردمی گام بردارند می توانند اتفاقات خوبی رقم بزنند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 433960

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433960/تاسیس-شورای-حل-اختلاف-ویژه-اصحاب-رسانه-مازندران-کمک-کار-حفظ-ارزش-ها-هستند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com