تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۴۳۳۹۶۰
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت:برای حمایت قضایی اصحاب رسانه شعبه ای ویژه برای خبرنگاران در دستور کار قرار می گیرد که با تقاضا به رئیس کل دادگستری کارهای اداری آن پایان یافته و پروسه های قضایی در حال انجام است.
۰
plusresetminus
تاسیس شورای حل اختلاف ویژه اصحاب رسانه در مازندران/ رسانه کمک‌کار حفظ ارزش‌ها هستند
به گزارش بلاغ؛سینا قربانی در نشست تجلیل از خبرنگاران که در فرمانداری آمل برگزار شد با اشاره به تاسیس شورای حل اختلاف ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه  در مازندران گفت: برای حمایت قضایی اصحاب رسانه  شعبه ای ویژه برای  خبرنگاران در دستور کار قرار می گیرد که با تقاضا به رئیس کل دادگستری کارهای اداری آن  پایان یافته و پروسه های قضایی در حال انجام است.
وی با بیان اینکه بطور جدی خاطی برخورد می کنیم، عنوان کرد: افرادی که خود را خبرنگار و یا مدیر مطبوعات معرفی می کنند طبق قانون مطبوعات با انان برخورد خواهد شد که این نیازمند حمایت همه اصحاب رسانه است.
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران ادامه داد: یکی از دغدغه هایم این است که افرادی خود که کانال های تلگرامی دارند خود را مدیر رسانه معرفی می کنند و این برخلاف قانون مطبوعات  است و با آن طبق قانون مطبوعات برخورد می شود.
 وی با تاکید اینکه ارزش های شهید صارمی باید حفظ شود، اظهارکرد: از ابزار رسانه برای ماندن در مسیر شهید صارمی کمک بگیریم، می توانیم ارزش ها، اخلاق و فرهنگ را با کمک رسانه حفظ کنیم .
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران تصریح کرد : وظیفه صنفی خود می دانم که به هر یک از خبرنگاران اهانت شود برخورد کنم و ان را بر نمیتابم.
قربانی از افتخار افرینی خبرنگاران املی ابراز امیدواری کرد و افزود: املی ها در هرکجای کشور باشند با هر گرایش و روشی افتخارافرینی می کنند، رسانه آمل هم همیشه خوش درخشیده است .
 وی در پایان خاطرنشان کرد: خبرنگاران در تمام دنیا نشان دادند که اگر با همدلی در جهت منافع مردمی گام بردارند می توانند اتفاقات خوبی رقم بزنند.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴