تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۴۳۳۹۵۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه حمایت این اداره کل فقط مختص رسانه‌هایی است که نقد منصفانه انجام می‌دهند گفت: فعالان رسانه‌ای باید با هوشیاری کامل عمل کنند.
۰
plusresetminus
شرط ارشاد مازندران برای حمایت از رسانه‌های منتقد/خبرنگاران در سیطره مدیران قرار نگیرند
به گزارش بلاغ، همزمان با هفته خبرنگار و با حضور نصیری فرماندار فریدونکنار، زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حق‌شناس رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران و جمعی از مسئولان و خبرنگاران، خانه رسانه فریدونکنار افتتاح شد.
 
خانه رسانه می‌تواند مکانی برای هم‌افزایی باشد
محمدمهدی نصیری فرماندار فریدونکنار در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای رسانه اظهارکرد: افتتاح خانه رسانه اتفاق مبارکی برای اهالی رسانه است که فکرهای مختلف را در زیر یک سقف جمع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تعریف رسانه نباید محدود شود بلکه در عصر جدید شاهد گستردگی رسانه‌ها هستیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم که راه‌اندازی خانه رسانه برای فعالان رسانه‌ای فریدونکنار امری مبارک باشد و شاهد هم‌افزایی و تبادل دانش در این مجموعه باشیم.

فرماندار فریدونکنار با ابراز امیدواری که رسانه‌ها بتوانند در مسیر خود برای شهرستان، استان و کشور مفید باشند تصریح کرد: باتوجه به اینکه رسانه رکن چهارم دموکراسی بوده می‌تواند برای مدیران فرصت بسیار خوبی باشد.

فضای رسانه‌ای مازندران خاص است
عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه این مراسم اظهارکرد: باتوجه به اینکه رسانه‌های پرشماری در مازندران مشغول فعالیت هستند فضای رسانه‌ای این استان به فضای خاصی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰۰ رسانه در مازندران مشغول به فعالیت هستند که این ظرفیت خوبی را به‌وجود آورده است خاطرنشان کرد:. فعالان رسانه‌ای مازندران باید به‌دنبال توسعه استان باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه نقد منصفانه باید سرلوحه کار رسانه‌ها باشد، تصریح کرد: اهالی رسانه باید به جایگاهی برسند که اگر نقدی را مطرح می‌کنند راهکار هم ارائه دهند و ما از چنین رسانه‌هایی حمایت می‌کنیم.

زارع در تشریح دستور استاندار مازندران برای عدم شکایت مسئولان از فعالان رسانه‌ای گفت: اگر توهین، تهمت، افترا و نشر اکاذیب صورت گیرد اداره کل ارشاد نمی‌تواند هیچ حمایتی از خبرنگاران داشته باشد و این حمایت‌ها فقط مختص رسانه‌هایی است که نقد منصفانه انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: فعالان رسانه‌ای باید با هوشیاری کامل عمل کرده و در سیطره مدیران قرار نگیرند بلکه باید انقلابی فعالیت کنند.

خبرنگاران در راه شناساندن انقلاب اسلامی و دفاع از حقوق مردم قلم بزنند
عبدالمهدی حق‌شناس رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران در این مراسم اظهارکرد: خبرنگاران از قشر زحمت‌کشی هستند که عملکرد دیگران به واسطه آن‌ها دیده می‌شود اما خودشان هیچ وقت دیده نمی‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: نقش اصلی اهالی رسانه باید حفظ و شناساندن نظام و انقلاب اسلامی، دفاع از حقوق مردمی، معرفی انقلاب اسلامی ایران به تمام دنیا، مبارزه با دشمنان جنگ نرم و دفاع از آرمان‌های امام و رهبری باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با اشاره به اینکه فعالان رسانه‌ای باید در کنار نظامیان، جنگ نرم را پیش ببرند تصریح کرد: قلم مانند دین برای ما ارزشمند است و خبرنگاران باید دین، فرهنگ و هویت ما را با قلم خود حفظ و ترویج کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴