کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از سوی جامعه مذهبی شهرستان صورت گرفت؛

توزیع بیش از ۴ تن گوشت سفید در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در نکا

15 مرداد 1399 ساعت 16:27

گروه‌های مختلف مذهبی و قرآنی نکا در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع بیش از چهار تن گوشت مرغ و 209 مورد قربانی میان نیازمندان این شهرستان پای کار اجرای این مرحله از رزمایش آمدند.


حجت‌الاسلام حسین‌علی فعالی مدیر تبلیغات اسلامی نکا در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، گفت: بنابر فرمایش ابتدای امسال رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی در کشور، رزمایش کمک مومنانه در شهرستان نکا با تجربه اجرا در مرحله اول، در مرحله دوم نیز بخش اول اجرای خود را سپری می‌کند.

وی افزود: در این بخش که در دهه ولایت یعنی از عید قربان تا عید غدیر برنامه‌ریزی شده جامعه مذهبی نکا همچون مرحله قبل پای کار آمده و به همت گروه‌های مختلف از مبلغان و مداحان گرفته تا هیئت‌های مذهبی، موسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان اقدام به توزیع کمک معیشتی میان نیازمندان کرده‌اند.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا با بیان جزئیات این مرحله از رزمایش، خاطرنشان کرد: با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و با برنامه‌ریزی اداره تبلیغات اسلامی نکا  به همراه بسیج جوامع مذهبی شهرستان، چهار هزار و ۱۰۰ کیلو گوشت مرغ میان یک هزار و ۵۰۰ نیازمند شهرستان توزیع شده است.

این مسئول اضافه کرد: برای انجام این کار یک عزم جهادی منسجم میان بدنه تبلیغات اسلامی و جوامع مذهبی شهرستان ایجاد شد تا با اجرای هرچه بهتر در مدت زمان بسیار کوتاهی نشان دهد این اقدامات نمونه‌های بارزی از جلوه‌های یک جامعه مهدوی است که در کشور به امر رهبر انقلاب رواج یافته است.

وی همچنین به اجرای قربانی در ۱۱ محله استقرار روحانیون مستقر شهرستان اشاره و تصریح کرد: در عید قربان امسال نیز ۲۰۹ قربانی به همت مردم مومن روستاهای کلت، گلبستان، چناربن، ولیجی‌محله، شهاب‌الدین، کمیشان، برما، طوسکلا، تازه‌آبادکلا، ملاخیل و منطقه مسکن مهر شهرستان نکا انجام شد.

فعالی این قربانی‌ها را شامل ۲۰۸ گوسفند و یک گاو برشمرد و متذکر شد: گوشت حاصل از قربانی این مرحله میان یک هزار و ۳۲۷ نیازمند در قالب پویش هر محله یک قربانی توزیع شد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 433952

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433952/توزیع-بیش-۴-تن-گوشت-سفید-مرحله-دوم-رزمایش-کمک-مومنانه-نکا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com