از قربانگاه ابراهیمی تا کمک مومنانه

۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان نکایی توزیع می‌شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۵
کد مطلب : ۴۳۳۹۳۴
پس از اجرای آیین قربانگاه ابراهیمی از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا در عید قربان، گوشت قربانی حاصل از آن در کنار مواد غذایی دیگر درآستانه عید سعید غدیر در قالب 500 بسته معیشتی دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه میان نیازمندان توزیع می‌شود.
۰
plusresetminus
۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان نکایی توزیع می‌شود
به گزارش بلاغ، حسین بریمانی ورندی در این رابطه و با اشاره به اجرای دومین مرحله متمرکز رزمایش کمک مومنانه توسط کمیته امداد شهرستان با کمک بسیج سازندگی نکا به خبرنگار ما گفت: در مرحله اول که خرداد ماه امسال برگزار شد یک هزار بسته معیشتی از سوی کمیته امداد میان نیازمندان شهرستان توزیع شد.
وی افزود: در این مرحله نیز ۵۰۰ بسته معیشتی شامل اقلام غذایی ازقبیل گوشت قرمز، مرغ، نمک، روغن، دستمال لوله‌ای، سویا، نخود، لوبیا، آب ژاول، صابون و مایع دستشویی همراه با ماکارانی هر بسته به ارزش متوسط ۲۵۰ هزار تومان میان نیازمندان شهرستان از سوی کمیته امداد نکا توزیع خواهد شد.
مدیر کمیته امداد نکا با بیان اجرای آیین قربانگاه ابراهیمی در راستای ارائه خدمات رایگان به شهروندان با رعایت نکات بهداشتی، خاطرنشان کرد: در این آیین که با نظارت مستقیم گروه‌های دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان و شهرداری نکا همراه با حفظ تمامی پروتکل‌های بهداشتی بوده ذبح گوسفند و گاو صورت پذیرفت.
این مسئول اضافه کرد: در شرایطی که امکان شرکت حاجیان در مراسم حج ابراهیمی فراهم نبوده، با کمک حجاج و خیران ۵۱ رأس گوسفند و چهار رأس گاو ذبح شد تا گوشت حاصل از آن میان نیازمندان توزیع شود.
وی گفت: از این ۵۵ رأس احشام در مجموع یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت تهیه شد که بخشی از آن میان نیازمندان توزیع و بخش دیگر آن در قالب ۵۰۰ بسته یک کیلویی برای رزمایش کمک مومنانه این مرحله در نظر گرفته شده است.
در پایان بریمانی تصریح کرد: در توزیع گوشت قربانی گروه‌های خیریه مختلف کمیته امداد را همراهی کردند که در مدت کمتر از یک هفته منجر به توزیع حدود یک هزار بسته یک کیلویی گوشت قرمز میان نیازمندان گردیده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴