کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌ سوادکوه بیان کرد

فعالان دینی و مذهبی در صف نخست رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

14 مرداد 1399 ساعت 17:26

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی گفت:فعالان دینی و مذهبی نشان دادند که در صف نخست رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قرار دارند.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام مهدی صداقتی طی گفت‌وگویی به استقبال خوب مردم شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از کمک مؤمنانه اشاره و اظهار کرد: در مرحله نخست و دوم رزمایش مومنانه فعالان دینی و مذهبی جامعه هدف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی بیش از ۵۵۰ کیلو گوشت گوسفند، حدود ۷۰۰ کیلو گوشت مرغ و حدود ۱۵۰ بسته معیشتی به مناسبت عید قربان با کمک خیران بین نیازمندان توزیع کردند.
 
وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و شرایط ایام کرونا خاطرنشان کرد: شور و شعور حسینی امسال با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برگزار می‌شود.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی تاکید کرد: فعالان دینی و مذهبی نشان دادند که در صف نخست رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قرار دارند.
 
این مسئول در پایان از تشکیل ستاد شهرستانی محرم در اداره تبلیغات اسلامی با حضور تشکل‌های دینی و مذهبی خبر داد و گفت: رایزنی لازم با ادارات و نهاد‌های مرتبط به منظور برگزاری مناسب مراسم‌های ماه محرم انجام می‌شود.


کد مطلب: 433924

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433924/فعالان-دینی-مذهبی-صف-نخست-رعایت-دستورالعمل-های-بهداشتی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com