کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه کربلا مازندران خبر داد

افتتاح 165 پروژه عمرانی همزمان با رزمایش کمک مومنانه

14 مرداد 1399 ساعت 16:15

فرمانده سپاه کربلا مازندران از افتتاح 165 پروژه عمرانی همزمان با رزمایش کمک مومنانه خبر داد.


به گزارش بلاغ، سرهنگ سیاوش مسلمی در آیین افتتاح خانه محروم در روستای شهریارکنده میاندورود، اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز افتتاح کردیم پروژه‌ایی است که در سیل خسارت دیده بودند و از مجموعه طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه است که به همت همه دستگاه‌های اجرایی به خصوص بنیاد مسکن و بهزیستی مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه در یک ماهی که مصادف با رزمایش کمک مومنانه است 165 پروژه عمرانی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید، افزود: پروژه‌های آب رسانی، پل روستایی، دیواره‌های رودخانه و از این دست که با مردم ارتباط دارند باز جمله پروژه‌های افتتاحی ما خواهد بود.
 
فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: قراردادی که با کمیته امداد داریم در سال جاری دو هزار مسکن مددجویی را افتتاح خواهیم کرد که در مجموع حدود 22 میلیارد تومان برای ساخت این واحدها هزینه شده است.
 


جعفر اصغری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود نیز با بیان اینکه این واحد مسکونی در 78 متر مربع ساخته شده است، تصریح کرد: برای ساخت این واحد 138 میلیون تومان هزینه شد که 80 میلیون را بهزیستی و مددجو پرداخت کرد و مابقی با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و خیرین تامین شد.
 
اصغری گفت: این خانواده در سیل سال گذشته دچار آسیب و خسارت شده بودند و همچنین دارای فرزند معلول نیز هستند که با تلاش بهزیستی و بسیج سازندگی این منزل مسکونی ساخته و تحویل این خانواده شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 433923

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433923/افتتاح-165-پروژه-عمرانی-همزمان-رزمایش-کمک-مومنانه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com