تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۴۳۳۹۱۷
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با پذیرفتن مسئولیت حمله هوایی شب گذشته به مواضعی در سوریه، مدعی شد کسانی که گروه نفوذی به جولان اشغالی را فرستاده بودند هدف قرار گرفتند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ در حالی که سیاست رژیم صهیونیستی «سکوت خبری» و اظهار نظر نکردن درباره حملات هوایی به پایگاه‌های مقاومت در سوریه است اما «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) درباره حمله شب گذشته به سوریه اظهار نظر کرد.
به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، نتانیاهو با اشاره به تلاش گروهی ناشناس برای بمب‌گذاری در فنس‌های امنیتی مرز جولان اشغالی با سوریه، مدعی شد: «ما آن گروه را هدف قرار دادیم و اکنون نیز کسانی که آنها را فرستاده بودند، هدف گرفتیم».
وی سپس با تکرار رجزخوانی‌های پوشالی گذشته خود، ادعا کرد: «ما هر کاری برای حفاظت از خود انجام می‌دهیم».
در واپسین دقایق شامگاه دوشنبه بود که خبرگزاری سانا گزارش داد پدافند دفاع هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حریم هوایی ریف دمشق مقابله کرد (+). المیادین نیز اعلام کرد که یک بالگرد رژیم صهیونیستی منطقه القحطانیه در ریف القنیطره را در جنوب سوریه هدف قرار داد.
پیش از آن ارتش رژیم صهیونیستی بامدا دوشنبه مدعی شد یک گروه چهار نفره را که در حال بمب‌گذاری در کنار فنس‌های امنیتی در مرز جولان اشغالی بودند، از پای درآورده است. صهیونیست‌ها در آن زمان ادعا کردند دولت سوریه را مسئول هرگونه اقدام علیه خود می‌داند و اجازه نخواهد داد حاکمیت این رژیم نقض شود.
مقام‌های نظامی رژیم صهیونیستی بعد از اینکه نتوانستند حزب‌الله را به تلاش برای نفوذ به جولان اشغالی متهم کنند، اکنون انگشت اتهام را به سمت ایران گرفته‌اند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲