تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۴۳۳۹۰۵
ملی پوش پارا دوومیدانی درباره فعالیت های خود به صورت داوطلبانه در مبارزه با بیماری کرونا توضیحاتی را ارائه داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسجاد محمدیان در خصوص مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی، اظهار داشت: علاقه زیادی به فعالیت اجتماعی دارم و پیش از این نیز با همراهی هیئت استان لرستان به زلزله زدگان کرمانشاه نیز کمک کرده بودم. اکنون که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است به نمایندگی از خانواده بزرگ قهرمانان ورزش جانبازان و معلولین، به همراه هیئت و در کنار ورزشکاران دیگر رشته‌های استان به ضدعفونی معابر شهری، سالن‌های ورزشی و منازل پرداختم تا بتوانم برای کشورم در این زمینه نیز مثمر ثمر باشم.
وی افزود: فعالیت در ستاد مبارزه با شیوع بیماری کرونا را وظیفه خودم می‌دانم و تلاش می‌کنم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی علاوه بر حفظ سلامتی خودم، به مردم استانم برای کاهش انتقال این ویروس کمک کنم.

دارنده مدال نقره پارالمپیک ریو در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، خاطرنشان کرد: در این مدت نیز با آغاز رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه، همراه با هیئت به تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی و توزیع آن در بین خانواده ورزشکاران آسیب دیده از این بیماری پرداختیم. از تمام مردم کشورم می‌خواهم در خانه بمانند و پروتکل‌های بهداشتی و دستورات ستاد مبارزه با کرونا را با زدن ماسک رعایت کنند تا با کاهش انتقال این ویروس به حفظ سلامتی جامعه کمک کنیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲