تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۴۳۳۹۰۲
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: طبق آخرین ابلاغیه‌ ستاد ملی مقابله با کرونا درباره برگزاری برنامه ‌های عزاداری هیأت ‌ها و مراسم ماه محرم، تجمع بیش از ۱۰ نفر در دانشگاه‌ ها ممنوع است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازنشست خبری غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره برنامه های دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت و هشتمین جشنواره ملی رویش امروز برگزار شد. 
غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پایان این نشست در پاسخ به سوال خبرنگاران وضعیت برگزاری برنامه ‌های عزاداری هیأت ‌ها و مراسم ماه محرم در دانشگاه‌ ها را توضیح داد.
وی تاکید کرد: حضور دانشجویان در این مراسم ‌ها بستگی به نظر ستاد ملی کرونا دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: طبق آخرین ابلاغیه‌ ای که در این خصوص دریافت شده، تجمع بیش از ۱۰ نفر در دانشگاه‌ ها ممنوع است و اجتماعات تشکیلاتی قابل برگزاری نیست.
غفاری خاطر نشان کرد: وزارت علوم در برگزاری مراسم محرم و هر گونه برنامه جمعی در دانشگاه ها طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا عمل می کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲