تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۴۳۳۹۰۰
کارگران کارخانجات سراسر کشور با برگزاری شیفت ایثار به یاری نیازمندان شتافتند و کارفرمایان متعهد نیز با اهدای سبد های معیشتی مانع از خالی ماندن سفره هم‌وطنان خود شدند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، صبح امروز 14 مرداد 99 هم‌زمان در سراسر کشور و در دهه ولایت بیش از 100 هزار بسته کمک مؤمنانه در قالب شیفت ایثار کارگران و دست یاریگر کارفرمایان بین کارگران آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و نیازمندان کشور توزیع می‌شود.
علی حسین رعیتی‌فرد رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن شرکت در برنامه محوری بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران با حضور در کارخانه سایپا پرس، در مورد دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه کارگران و کارخانجات گفت: امروز و همزمان در سراسر کشور در قالب دست یاری‌گری کارفرمایان و نیز اجرای شیفت ایثار کارگران 100 هزار بسته کمک مؤمنانه با همکاری مدیران کارخانه‌ها و کارگران شامل لوازم التحریر و سبد معیشتی برای کارگران آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و نیازمندان در 32استان کشور توزیع می‌شود. 
وی افزود: شیفت ایثار کارگران در سراسر کشور با حضور مسئولان استانی، مدیران کارخانه‌ها و کارگران بسیجی داوطلب اجرا می گردد.
رعیتی فرد در تشریح برنامه شیفت ایثار گفت: شیفت ایثار یک اقدام جهادی و حماسی از طرف کارگران بسیجی است برای کمک به تولید، صنعت و منافع ملی که سرآغاز آن از کار روزمره هر فرد تعریف میشود، قطره قطره هایی که جمع می شوند و دریای ایثار را تحویل جامعه میدهند به این شکل که کارگران به اختیار خود و به صورت داوطلبانه از چند ساعت تا چند روز در ماه را بدون دریافت هرگونه مزد،حقوق و یا پاداش و اضافه کاری مشغول کار و فعالیت می شوند و عواید آن را در قالب کمک مومنانه جهت بهره مندی اقشار آسیب پذیر از شیوع ویروس منحوس کرونا تحت عنوان کمک مومنانه در اختیار آنها قرار می دهند که پیش بینی میشود در این مرحله ما شاهد بیش از 250 هزار ساعت کار در قالب شیفت ایثار باشیم.
وی با اشاره به مرحله اول کمک مومنانه افزود: در مرحله اول  به فرمایش مقام معظم رهبری از 15 شعبان شروع و تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه یافت. در مرحله قبلی در مراکز تولید و صنعت کمک‌های خوبی جمع‌آوری شد و به کارگرانی که از شرایط کرنایی متأثر شده‌اند و کسانی که بیکار شده اما بیمه بیکاری نداشتند مانند کارگران ساختمانی، کارگران روزمزد و کارگران خدماتی بیش از 150 هزار بسته معیشتی در قالب کمک مؤمنانه اهدا شد.
علی نژاد جانشین سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن شرکت در برنامه محوری بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ با حضور در کارخانه مالیبل گفت: دو برنامه محوری در 14 مرداد در کارخانجات سرار کشور به اجرا در خواهد آمد که یکی کمک های مومنانه کارگران در قالب شیف ایثار و دیگری تحت عنوان دست یاریگر ویژه مدیران و کارفرمایان می باشد  که عواید آن در قالب بسته های معیشتی در اختیار نیازمندان قرار میکیرد.
وی افزود: از نکات قابل توجه این مرحله از رزمایش کمک مومنانه جامعه کارگری و کارفرمایی، تفاوت اقلام اهدایی می باشد به طوری که که علاوه بر اقلام معیشتی، پوشاک و لوازم التحریر نیز به این بسته ها اضافه شده و در برخی از استان ها جهیزیه نیز برای خانواده های نیازمند تهیه و در اختیار آنها قرار می گیرد.
علی نژاد در پایان افزود:بسیج کارگران و کارخانجات هماهنگ کننده این حرکت مومنانه و انقلابی بوده و کمک‌های ارائه شده ناشی از همت کارگران و کارفرمایان کشور است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲