تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۴۳۳۸۹۹
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: ما مسئولین امروز نسبت به مردم وظیفه داریم که درد آنها را بشنویم و مشکلات آنها را بشناسیم و در جهت رفع آن تمام توان خود را به خدمت بگیریم.
۰
plusresetminus
مسئولان برای حل مشکلات مردم تلاش کنند
به گزارش بلاغ، سرهنگ سیاوش مسلمی در مراسم رزمایش کمک مومنانه در سالن 9 دی سپاه میاندورود، اظهار کرد: ما مسئولین امروز نسبت به مردم وظیفه داریم که درد آنها را بشنویم و مشکلات آنها را بشناسیم و در جهت رفع آن تمام توان خود را به خدمت بگیریم.
 
وی با بیان اینکه مرحله اول رزمایش کمک مومنانه باعث خشنودی رهبری شد، بیان کرد: در لبیک به فرمایش رهبری مرحله دوم کمک مومنانه را در استان شاهد هستیم.
 
فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه این روحیه خدمت و خیرات برای نیازمندان به طوری گسترده است که تداعی کننده هشت سال دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس همه مردم و مسئولین استان دست به دست هم برای کمک به جبهه تلاش کردند و امروز هم این هم‌آوایی و هم‌گرایی وجود دارد.
 
مسلمی تصریح کرد: کارخانه‌ها و نهادهای انقلابی در کنار گروه‌های جهادی قرار گرفتند تا بخشی از مشکلات نیازمندان را برطرف کنند.


 
حجت الاسلام رضا محمدنسب امام جمعه میاندورود نیز با بیان اینکه مردم میاندورود در تمام حوادث در میدان حضور دارند، افزود: مردم کم نگذاشتند و همیشه گوش به فرمان رهبری بودند.
 
محمدنسب گفت: حضور مسئولان باعث دلگرمی مردم است تا کمک بیشتری داشته باشند.
 
در پایان این مراسم با اعلام فرمانده سپاه کربلا مازندران مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با رمز "یا علی ابن ابیطالب" در مازندران آغاز شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴