تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۴۳۳۸۹۱
فرنگی کار وزن 85 کیلوگرم کشتی کشورمان گفت: به مرور زمان ورزشکاران دیگر دستورالعمل های ساده بهداشتی را هم رعایت نمی‌کردند و باعث شد من در محل باشگاه به کرونا مبتلا شوم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحسین نوری  در خصوص چگونگی ابتلا به کرونا اظهار داشت: در محیط باشگاه ابتدا خیلی به مسائل و نکات بهداشتی توجه می‌شد، اما به مرور زمان این موضوع از سوی ورزشکاران جدی گرفته نشد. حتی دستورالعمل های ساده بهداشتی را هم رعایت نمی‌کردند و باعث شد من در محل باشگاه به کرونا مبتلا شوم.
قهرمان بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در خصوص استفاده از ماسک قبل از ابتلا به کرونا تاکید کرد: در بیرون از محل باشگاه ورزشی از ماسک استفاده می‌کردم  اما هنگامی که در محل تمرین حضور داشتم افرادی بودند که نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کردند و احتمالا آن‌ها ناقل بیماری بودند و باعث شدند من به این بیماری دچار شوم.
 نوری در خصوص شروع تمریناتش برای المپیک 2021 توکیو گفت: بعد از گذراندن دوره‌ی سخت بیماری کرونا حدود 10 روزی است که به صورت جدی تمریناتم را آغاز کرده ام و امیدوارم با شرایط خوبی که پیدا خواهم کرد به اهدافم در مسابقات پیش رو دست پیدا کنم.
وی پیرامون حمایت مسئولین از او در زمان بیماری عنوان کرد: علیرضا دبیر از همان لحظه‌ی اول که متوجه شد به این بیماری مبتلا شدم پیگیر روند درمان من بود و تا آخرین روزی که از بیمارستان ترخیص شدم، مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین شخص حمید سوریان کمک‌های فراوانی کردند که من هر چه سریعتر سلامتی خودم را بدست آورم.
نوری که با برنامه "سلام صبح بخیر" رادیو ایران گفت‌و‌گو می‌کرد در پاسخ به اینکه چه قولی به مردم ایران برای المپیک 2021 توکیو خواهد داد، خاطرنشان کرد: با این روند تمام تلاش خود را خواهم کرد که در مسابقات المپیک بتوانم برای لحظه ای دل مردمی که همیشه دعا گوی کشتی گیران بوده اند را شاد کنم و دست پر از این مسابقات به خانه بازگردم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰