تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۳۳۸۸۳
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران با برشمردن آخرین قیمت‌های میوه و تره در بازار تابستانی گفت: قیمت موز به‌دلیل مشکلات ارزی افزایش یافته است و به ۱۶هزار تومان در بازار میوه رسیده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ این روزها با وجود اینکه بازار میوه مازندران پراز میوه‌ها رنگارنگ است و رنگین‌کمانی از رنگ‌ها در بازار میوه جلوه‌گری می‌کند؛ اما همچنان بازار جنب‌وجوشی ندارد؛ درست است کرونا بازار میوه مازندران را توانست کمی تکان دهد اما همچنان سایه کم‌رونقی بر بازار میوه استان حاکم است.
از سویی دیگر بحث مشکلات اقتصادی و نداشتن قدت خرید موجب شد مردم به خرید کالاهای اساسی بسنده کنند و کمتر میوه را در سبد غذایی خود بگنجانند.
امیرحسین فخرآوران رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: همچنان بازار میوه استان کم‌رونق بوده و بازار جنب‌وجوشی ندارد.
وی افزود: قیمت میوه و تره‌بار در بازار شامل پیاز ۳ هزار، سیب‌زمینی و هندوانه ۲ هزار و ۵۰۰، خیار محلی و هلو انجیلی ۷ هزار، گوجه ۲ هزار، خربزه و طالبی ۶ تا ۷ هزار، گیلاس درجه یک از ۲۵ تا ۳۰ هزار، شلیل سیبی ۵ تا ۶ هزار، هلو ۴ تا ۵ هزار، موز ۱۶ هزار، گلابی ۱۰ هزار، لیموترش ۱۴ هزار و انگور از ۷ تا ۱۰ هزار تومان است.
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران بیان کرد: قیمت موز به‌دلیل مشکلات ارزی افزایش یافته است و به ۱۶هزار تومان در بازار میوه رسیده است.
فخرآوران گفت: قیمت‌های اعلام شده مربوط به بازار میوه و تره‌بار بود و در واحدهای فروش خرد و بازار قیمت میوه با دریافت سود ۲۰ تا ۳۵ درصدی به فروش می‌‌رسد و دریافت سود بیشتر تخلف محسوب می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴