تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۴۳۳۸۸۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) گفت: نقش رسانه در شفاف‌سازی و مبارزه با تحریف یک نقش بی‌بدیل است و می‌توان رسانه را بازوی اصلی مبارزه با تحریف در جامعه دانست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام علی معبودی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ظهر امروز دوشنبه در دیدار با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد اظهار کرد: اصحاب رسانه جهادگر عرصه های فرهنگی و اجتماعی هستند.
وی افزود: قرآن در رابطه با منافقین،کفار، مشرکان، اشرافی‌گری ها و تحریفگران هشدار می‌دهد. و از مردم می‌خواهد مراقب این گروه‌ها باشند.
حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به اهداف تحریف‌کنندگان ادامه داد: ایجاد شبهه و استفاده از آن برای اهداف خود یکی از اهداف تحریف‌کنندگان است.
وی بیان کرد: هدف دوم از تحریف ایجاد فتنه در جامعه اسلامی است و مشغول‌سازی جامعه بر سر موضوعات بی‌اهمیت و بدون اولویت از دیگر اهداف تحریف‌‌گران است.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) با بیان اینکه شکست رقیب یکی از دیگر اهداف این دسته از افراد است و نباید از این غفلت کرد، اضافه کرد: ایجاد انحراف در مسیر هدایت صحیح مردم از دیگر اهداف افرادی است که تحریف‌کنندگان دنبال آن هستند که میتوان سقیفه را در راستای همین هدف دانسته و باید به جرأت گفت که سقیفه بزرگترین تحریف تاریخ اسلام است.
وی در پایان با اشاره نقش رسانه در مبارزه با تحریف و انحراف یادآور  شد: نقش رسانه در شفاف‌سازی و مبارزه با تحریف یک نقش بی بدیل است و می‌توان رسانه را بازوی اصلی مبارزه با تحریف در جامعه دانست.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲