کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فردا آخرین مهلت ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان در سامانه ارزیابی است

14 مرداد 1399 ساعت 15:10

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری با بیان اینکه ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان باید در سامانه ارزیابی انجام شود، گفت: آخرین مهلت ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان در این سامانه تا فردا 15 مرداد است.


به گزارش بلاغ به نقل ازشهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات  پستی و دفاتر پیشخوان  خدمات  رگولاتوری در گفت‌وگو با خبرنگار با بیان اینکه دفاتر پیشخوان باید اطلاعات خود را تا فردا در سامانه ارزیابی ثبت کنند، گفت: سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان دولت در شروع کار بر اساس اطلاعاتی که دفاتر در آن ثبت می‌کنند امتیاز و رتبه هریک از دفاتر را مشخص می کند که در این رابطه باید بگویم مهلت ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان در سامانه ارزیابی تا فردا چهارشنبه ۱۵ مرداد  است.
* کاهش رتبه دفاتر پیشخوان در صورت عدم ثبت اطلاعات 
وی افزود: اگر دفاتر پیشخوان اطلاعات خود را در سامانه وارد نکنند به عنوان دفاتری که رتبه آنها ۳ است معرفی می‌شوند و تا ۶ ماه آینده که ارزیابی دوم انجام خواهد شد باید منتظر بمانند تا اطلاعات خود را تصحیح کنند البته احتمال تمدید طرح ارزیابی دفاتر پیشخوان وجود دارد.

*  همه دفاتر پیشخوان  دارای استانداردهای مورد نیاز هستند
وی افزود: در حال حاضر ما در سراسر کشور دارای ۶۹۳۶ دفتر پیشخوان شهری و۹۲۲ دفتر روستایی هستیم که همه آنها خوشبختانه دارای استانداردهای مورد نیاز هستند. به طوری که سنجه‌های نظارت ارزیابی تبدیل شده و توسط کمیسیون وزارت ارتباطات برای این دفاتر ابلاغ شده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 433877

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433877/فردا-آخرین-مهلت-ثبت-اطلاعات-دفاتر-پیشخوان-سامانه-ارزیابی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com