کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز رفع نقص کارت‌های کنکور کارشناسی ارشد از امروز/ جزئیات آماری دریافت کارت

14 مرداد 1399 ساعت 14:35

آغاز رفع نقص کارت‌های کنکور کارشناسی ارشد از امروز سه‌شنبه 14 مرداد ماه آغاز شده و در حال حاضر 320 هزار نفر کارت ورود به جلسه دریافت کرده‌اند.


به گزارش بلاغ گفت: کارت شرکت در آ‌زمون داوطلبان کارشناسی ارشد از روز دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ برای مشاهده و پرینت روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است. 
این آزمون در نوبت صبح روزهای پنجشنبه مورخ ۱۶ مرداد ماه، جمعه مورخ ۱۷ مرداد ‌ماه و شنبه ۱۸ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. داوطلبان‌ متقاضی‌ هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی‌ لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه  کنند. 
در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ تعداد ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۵۰ درصد از داوطلبان زن و ۵۰ درصد داوطلبان مرد هستند. به عبارت دیگر ۳۴۴ هزار و ۵۵۸ نفر زن و ۳۴۹ هزار و ۸۵۹ نفر مرد هستند.
همچنین تاکنون از میان ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ نفر ثبت نام کننده در آزمون تعداد ۳۲۰ هزار نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده‌اند.
* نکات مهم برای دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد
کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون است و داوطلبان می توانند براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.
برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
 آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته‌ شناور) نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه این سازمان پرینت گرفته و به نشانی حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.
زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز شنبه ۱۸ مردادماه است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 433870

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433870/آغاز-رفع-نقص-کارت-های-کنکور-کارشناسی-ارشد-امروز-جزئیات-آماری-دریافت-کارت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com