تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۳۳۸۶۹
طبق توافق سازمان بهداشت جهانی با وزارت بهداشت، توسعه وسایل مورد نیاز بیماری کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ در دستور کار قرار گرفت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ ظهر امروز طبق توافق سازمان بهداشت جهانی با وزارت بهداشت، توسعه وسایل مورد نیاز بیماری کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ در دستور کار قرار گرفت.
نماینده سازمان بهداشت جهانی هدف خود از بازدید بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان کبودراهنگ را تلاش برای حمایت و توسعه وسایل مورد نیاز بیماری کرونا طبق توافق سازمان بهداشت جهانی با وزارت بهداشت عنوان کرد.
کریستفور هملمن بهبود روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی کرونا را از اهداف سفر خود به استان همدان عنوان کرد و گفت: بیمارستان امام رضا(ع) از جمله بیمارستان‌هایی است که به انتخاب وزارت بهداشت برای تحقق این هدف انتخاب شده است.
وی تامین دستگاه سی تی اسکن را عامل مهم  بهبود شرایط کرونا در شهرستان کبودراهنگ دانست و افزود: بخش عمده مشکلات تشخیص کرونا به نبود دستگاه سی تی اسکن مرتبط است.
نماینده سازمان بهداشت جهانی ابراز امیدواری کرد ‌به زودی دستگاه سی تی اسکن ۳۲ اسلایس پیشرفته در شهرستان کبودراهنگ راه‌اندازی و بسیاری از مشکلات مرتبط با این موضوع رفع شود.
وی با بیان اینکه گروه ارزیاب امروز با بازدید از امکانات موجود در خصوص روند بهبود امور تصمیم‌گیری ‌کنند، با ستایش فرهنگ غنی و مهمان‌نوازی مردم ایران ضمن اشاره به تجربیات شخصی خود از بستری شدن در بیمارستان رضایت و اطمینان خود را از کیفیت خدمات بهداشتی ارائه شده در ایران بیان کرد.
نماینده سازمان بهداشت جهانی با یادآوری اینکه بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی به فعالیت در بیمارستان‌های کوچک و کسب تجربه بیشتر علاقه داشته است، ابراز امیدواری کرد وضعیت بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ که با هماهنگی وزیر بهداشت انتخاب شده است با کمک سازمان بهداشت جهانی روز به روز بهبود یابد.
وی با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت تصمیم می‌گیرد که کدام بیمارستان چه وسایلی را دریافت کند گفت: در بازدید‌ها و مشاهدات مشخص شد که بیمارستان امام رضا‌(ع) به ویژه برای تشخیص کووید ۱۹ نیازمند دستگاه تی اسکن است.
هملمن یکی از موارد مورد نیاز برای ارزیابی بیمارستان را بهداشت محیط کار، ایمنی بیمار و حفاظت فردی دانست و افزود: بازدیدهای انجام شده در راستای آماده‌سازی‌ شرایط و رفع مشکلات است.
*همکاری همه‌جانبه را با ارزیابان و بازرسان سازمان بهداشت جهان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه وضعیت شهرستان کبودراهنگ تحت کنترل است گفت: از روز اول بیماری در اسفند‌ماه با مدیریت استاندار و مسئولان شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ به ویژه مدیر مرکز بهداشت بهداشت این شهرستان برای مقابله با کرونا اقدامات خوبی انجام شد.
رشید حیدری‌‌مقدم ابراز امیدواری کرد مسئولان و کارکنان بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ همکاری لازم را با ارزیابان و بازرسان داشته باشند تا نتیجه مطلوب از سفر نماینده سازمان بهداشت جهانی حاصل شود.
حجت‌الاسلام نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ و حجت‌الله مهدوی فرماندار این شهرستان نیز با حضور در محل بیمارستان امام رضا(ع) ضمن خیر‌مقدم به نماینده سازمان بهداشت جهانی با اشاره به اینکه ایران جزو کشورهای رده اول در پیشگیری و مقابله با کرونا است، ابراز امیدواری کرد گام‌های توسعه کشور در ابعاد مختلف از جمله حوزه سلامت طبق فرمایش مقام معظم رهبری دنبال شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴