کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لغزندگی و کاهش دید در ارتفاعات محورهای کندوان و سوادکوه/ آغاز محدودیت‌های ترافیکی از فردا

14 مرداد 1399 ساعت 13:40

رئیس پلیس راه مازندران گفت: از لحاظ جوی شاهد لغزنده بودن سطح محورهای استان و مه‌آلودگی و کاهش دید در ارتفاعات کندوان و سوادکوه هستیم.


به گزارش بلاغ به نقل ازعلیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت پرحجم است.
وی افزود: از لحاظ جوی نیز شاهد لغزنده بودن سطح محورهای استان و مه‌آلودگی و کاهش دید در ارتفاعات کندوان و سوادکوه هستیم.
رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به بارش باران و احتمال سقوط سنگ و ریزش و رانش در محورهای کوهستانی لازم است رانندگان از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند.
این مسؤول با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید غدیر از فردا در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۵ تا ساعت ۶ روز یک‌شنبه ۱۹ مرداد ماه امسال از محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.
قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی همچنان از محور هراز، افزود:  تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع خواهد بود.
وی بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه ۱۷ و شنبه مرداد ماه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روزهای جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی،کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای چهارشنبه ۱۵ و پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ماه امسال تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران _شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران _شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
قدمی ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ مرداد ماه امسال تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران ـ شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
قدمی یادآور شد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مسیر جنوب به شمال محور سوادکوه و همچنین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه از مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع خواهد بود.
وی با بیان اینکه در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج - چالوس اعمال خواهد شد، تصریح کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور کیاسر، درصورت افزایش حجم ترافیک نیز اجرا می‌شود.
رئیس پلیس راه مازندران در پایان با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری باتوجه به احتمال ریزش و رانش به‌ویژه در محورهای کوهستانی مازندران، گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 433859

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433859/لغزندگی-کاهش-دید-ارتفاعات-محورهای-کندوان-سوادکوه-آغاز-محدودیت-های-ترافیکی-فردا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com