تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۳۳۸۵۳
مدیر برنامه مهاجم لاتزیو موکلش را به اسطوره های فوتبال ایتالیا تشبیه کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازماریو سومیلا، مدیر برنامه چیرو ایموبیله، ستاره ایتالیایی لاتزیو و آقای گل این فصل سری آ و دارنده کفش طلای اروپا 2020 به تمجید از موکلش پرداخت.
مدیر برنامه مهاجم لاتزیو در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت»، گفت: وقتی شما به تمام مهاجمان تاریخ فوتبال ایتالیا مثل پائولو روسی و روبرتو باجو نگاه می کنید، می بینید هیچکدام از آنها موفق به کسب کفش طلای اروپا نشدند. هر کسی که در لیگ های معتبر اروپا بازی می کند، می داند گلزنی در این لیگ ها چقدر سخت است. او به همراه تیم های جوانان گل های زیادی زد و اکنون در سن 30 سالگی هم هچنان گلزنی می کند و ما کارهای او را فراموش نکرده ایم.
وی افزود: بسیاری از بازیکنان هستند که نیمی از گل های فصل ایموبیله را نمی توانند به ثمر برسانند. زدن 25 گل در هر فصل کار آسانی نیست. الان او بیشترین تعداد گل در یک لیگ معتبر را به ثمر رسانده است. او امروز عملکردی مثل اسطوره های فوتبال ایتالیا مثل باجو و روسی داشت و الگوی بسیاری از فوتبالیست ها است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴