کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی مازندران خبر داد

آغاز پویش ملی «آماده باش» در مازندران

14 مرداد 1399 ساعت 12:25

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی مازندران از آغاز پویش سراسری «آماده باش» به صورت همزمان در استان مازندران، خبر داد و گفت: این پویش به‌صورت مجازی و از امروز لغایت 30 شهریورماه به‌صورت سراسری با ابلاغ فدراسیون برگزار می‌شود.


به گزارش بلاغ، روهام ابوطالبی طی گفت‌وگویی با اعلام آغاز پویش سراسری «آماده باش» به صورت همزمان در استان مازندران، اظهار کرد: پویش ملی «آماده باش» با هدف مقابله با کرونا و افزایش سهم ورزش‌های همگانی در پیشگیری از ابتلاء طراحی شده است.

وی افزود: پویش ملی «آماده‌باش» در جهت بالا بردن و افزایش نشاط و شادابی مردم به‌ویژه خانواده‌ها و تحرک و پویایی در جامعه به‌صورت مجازی از امروز لغایت 30 شهریورماه به‌صورت سراسری با ابلاغ فدراسیون برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی مازندران، خاطرنشان کرد: مأموریت ویژه برای برگزاری این طرح، ارتقای نقش مسؤلانه ورزش همگانی در کاهش کم‌تحرکی و پیشگیری از کرونا است که از اهداف آن می‌توان به آگاهی‌بخشی، تحریک و ترغیب و رفع موانع ورزشی و افزایش تحرک بدنی و به تبع آن افزایش ایمنی بدن در مقابله با کرونا اشاره کرد.

ابوطالبی ادامه داد: کانون اصلی پویش ملی «آماده‌باش» ورزش همگانی برای مقابله با کرونا شامل خانواده‌ها، گروه‌های پر خطر جامعه، افراد بالای 50 سال و همه رده‌های سنی به‌ویژه آگاهی بخشی و مشارکت کودک و نوجوانان در معرض این بیماری است.

وی اعلام کرد: پویش ملی «آماده‌باش» به‌صورت برنامه‌های مجازی، اینوگرافی، موشن‌گرافی و برشور و چالش و مسابقات مجازی با هماهنگی کمیته‌های ورزشی هیأت و هیأت‌های شهرستان‌های استان که پتانسیل بالایی را دارا می‌باشند، به اجرا در خواهد آمد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی مازندران، اظهار امیدواری کرد با استفاده از قابلیت‌ها و توانمندی‌های موجود بتوان موجی به‌وجود آورد که به گفتمان ورزش همگانی در مقابله با کم‌تحرکی و بیماری کرونا کمک کند.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 433844

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433844/آغاز-پویش-ملی-آماده-باش-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com