رئیس هیئت ورزش‌های همگانی مازندران خبر داد

آغاز پویش ملی «آماده باش» در مازندران

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۳۳۸۴۴
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی مازندران از آغاز پویش سراسری «آماده باش» به صورت همزمان در استان مازندران، خبر داد و گفت: این پویش به‌صورت مجازی و از امروز لغایت 30 شهریورماه به‌صورت سراسری با ابلاغ فدراسیون برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
آغاز پویش ملی «آماده باش» در مازندران
به گزارش بلاغ، روهام ابوطالبی طی گفت‌وگویی با اعلام آغاز پویش سراسری «آماده باش» به صورت همزمان در استان مازندران، اظهار کرد: پویش ملی «آماده باش» با هدف مقابله با کرونا و افزایش سهم ورزش‌های همگانی در پیشگیری از ابتلاء طراحی شده است.

وی افزود: پویش ملی «آماده‌باش» در جهت بالا بردن و افزایش نشاط و شادابی مردم به‌ویژه خانواده‌ها و تحرک و پویایی در جامعه به‌صورت مجازی از امروز لغایت 30 شهریورماه به‌صورت سراسری با ابلاغ فدراسیون برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی مازندران، خاطرنشان کرد: مأموریت ویژه برای برگزاری این طرح، ارتقای نقش مسؤلانه ورزش همگانی در کاهش کم‌تحرکی و پیشگیری از کرونا است که از اهداف آن می‌توان به آگاهی‌بخشی، تحریک و ترغیب و رفع موانع ورزشی و افزایش تحرک بدنی و به تبع آن افزایش ایمنی بدن در مقابله با کرونا اشاره کرد.

ابوطالبی ادامه داد: کانون اصلی پویش ملی «آماده‌باش» ورزش همگانی برای مقابله با کرونا شامل خانواده‌ها، گروه‌های پر خطر جامعه، افراد بالای 50 سال و همه رده‌های سنی به‌ویژه آگاهی بخشی و مشارکت کودک و نوجوانان در معرض این بیماری است.

وی اعلام کرد: پویش ملی «آماده‌باش» به‌صورت برنامه‌های مجازی، اینوگرافی، موشن‌گرافی و برشور و چالش و مسابقات مجازی با هماهنگی کمیته‌های ورزشی هیأت و هیأت‌های شهرستان‌های استان که پتانسیل بالایی را دارا می‌باشند، به اجرا در خواهد آمد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی مازندران، اظهار امیدواری کرد با استفاده از قابلیت‌ها و توانمندی‌های موجود بتوان موجی به‌وجود آورد که به گفتمان ورزش همگانی در مقابله با کم‌تحرکی و بیماری کرونا کمک کند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما