تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۴۳۳۸۲۴
پهپاد آتش نشان چینی ایهنگ 216 اف می تواند با دوربین های خود بر روی محل آتش سوزی زوم کند و با تشخیص دقیق شعله های آتش برای خاموش کردن آن اقدام کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازنیواطلس، پهپاد آتش نشان جدید چینی ها با استفاده از یک سیستم لیزری هدایت شونده شیشه های مزاحم را می شکند تا بتواند برای اسپری کردن آب بر روی آتش و نیز انفجار بمب های حاوی مایعات بر روی محل آتش سوزی اقدام کند.

 
شرکت چینی ایهنگ که قبل از این در زمینه تولید تاکسی های هوایی نیز فعالیت کرده حالا بر روی تولید پهپادهای آتش نشان متمرکز شده و برخی پهپادهای خود را با همین هدف به روز کرده است.
پهپادهای به روز شده قادر به حمل ۱۵۰ لیتر فوم و شش بمب خاموش کننده آتش هستند و حداکثر می توانند تا شعاع ۵ کیلومتری از محل اولیه استقرار خود پرواز کنند.
از مجموع ۲۳۳ هزار آتش سوزی در چین در سال ۲۰۱۹  نزدیک به ۷۰۰۰ آتش سوزی در ساختمان های مرتفع رخ داده و این پهپاد با حداکثر ارتفاع پرواز ۶۰۰ متر می تواند به جنگ این آتش سوزی ها برود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما