کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جوادی: هدفم کسب مدال طلای بازی های المپیک است/امیدوارم رئیس هیات وزنه‌برداری تهران مشکلات را برطرف کند

14 مرداد 1399 ساعت 10:35

ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت: هدفم کسب مدال طلای بازی های المپیک و همچنین جابجایی رکوردهای جهان است و برای رسیدن به این اهداف مهم از هیچ تلاشی فروگذار نیستم.


به گزارش بلاغ به نقل ازمیرمصطفی جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص پیگیری تمریناتش در این روزها، اظهار داشت: بعد از شیوع بیماری خطرناک کرونا، تمریناتم را در باشگاه با رعایت نکات بهداشتی انجام می‌دهم، چون هنوز مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود به صورت سبک تمرین می‌کنم تا آمادگی جسمانی خود را تا زمان آغاز اردوها تیم ملی حفظ کنم.
وی درباره اینکه رکوردهایش افزایش نداشته، تصریح کرد: پس از مسابقات قهرمانی آسیا 2019 نینگبو چین که دیسک‌ام بیرون زد، از دسته 81کیلوگرم به یک وزن پایین‌تر و دسته 73 کیلوگرم آمدم و بخاطر همین رکوردهایم بیشتر نشده و پیشرفتی نداشتم ولی با این حال از عملکردم راضی‌ام.
ملی پوش وزنه برداری کشورمان در پاسخ به این سوال که امید دارد مجددا به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شود، یادآور شد: امسال، سال آخری بود که در رده سنی جوانان مسابقه می‌دادم و وارد رده سنی بزرگسالان شدم. بالطبع باید رکوردهای خوبی را به ثبت برسانم تا محمد حسین برخواه مرا به تیم ملی دعوت کند.
جوادی با اشاره به اینکه هدفش رسیدن به جایگاه و مقام‌های بین‌المللی در وزنه‌برداری است، تاکید کرد: مثل هر ورزشکار دیگری که وارد رشته مورد علاقه‌اش می‌شود و دوست دارد به بهترین مدال‌های دنیا دست پیدا کند، من هم هدفم کسب مدال طلای بازی های المپیک و همچنین جابجایی رکوردهای جهان است و برای رسیدن به این اهداف مهم از هیچ تلاشی فروگذار نیستم.
وی در خصوص شرایط وزنه‌برداری استان تهران نیز گفت: در سالهای گذشته، استان تهران وزنه‌برداران بسیار خوبی داشت ولی به دلیل کمبود امکانات، استعدادهای این رشته دیگر نتوانستند به سطح بالایی ورزشی خودشان برسند و هم اکنون وزنه‌برداران کمی در استان فعالیت دارند. امیدوارم کسی در مجمع انتخاباتی ریاست هیأت وزنه برداری استان تهران انتخاب شود که مشکلات وزنه برداری تهران را برطرف کند و باشگاهها را بیشتر از گذشته به سمت رشد و بالندگی هدایت کند.
جوادی خاطرنشان کرد: از محسن حیدریان مربی‌ام و مهدی پانزوان که در راه پیشرفت وزنه برداریم کمک کردند تا به اینجا برسم تشکر می‌کنم. همچنین آرزو دارم وزنه برداری ایران  پیشرفت کند و همه وزنه‌برداران بدون نگرانی از کمبود امکانات، با خیال راحت به تمرینات خود برسند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 433811

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433811/جوادی-هدفم-کسب-مدال-طلای-بازی-های-المپیک-امیدوارم-رئیس-هیات-وزنه-برداری-تهران-مشکلات-برطرف-کند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com