تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۴۳۳۷۹۵
بانوی قهرمان کاراته کشور که چندین مدال طلای مسابقات بین المللی و کشوری را در کارنامه ورزشی خود دارد به کمپین " به وقت روشنایی" پیوست.
۰
plusresetminus
قهرمان ملی کاراته کشور به کمپین " به وقت روشنایی" پیوست
شقایق امید وندچالی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ گفت: با توجه به اهمیت برق در چرخه اقتصاد کشور، رعایت الگوی صحیح مصرف در توسعه و آبادانی کشور نقش مهمی خواهد داشت.

 
وی بابیان اینکه مردم ایران به‌ویژه مردم شریف جویبار را به کمپین «به‌وقت روشنایی» دعوت می‌کنم اظهار کرد: بر اساس برآوردهای انجام‌شده، برای اضافه شدن یک کولر به شبکه برق، نیاز به سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیون تومانی است و بر اساس همین برآوردها اگر هر نفر به‌اندازه ۱۵ دقیقه در طول روز کولر خود را خاموش کند،۱۰ میلیون تومان از این هزینه‌ها کاسته می‌شود.


این قهرمان کاراته کشور به ویژگی برجسته این کمپین اشاره و عنوان کرد: خیلی خوشحالم که در کمپین «به‌وقت روشنایی»  بر اساس قرارداد فی‌مابین وزارت نیرو و سازمان بسیج مستضعفین کشور قرار است هزینه صرفه‌جویی مصرف برق صرف آبادانی مناطق محروم شود.


امید وندچالی تصریح کرد: قطعاً حضور هر یک از ما در این کمپین، می تواند چراغ خانه‌ای در محروم‌ترین نقطه کشور را روشن کند پس امیدوارم همه ما یک‌صدا و همدل و با شرکت در این کمپین خیرخواهانه، بتوانیم در توسعه اقتصادی و محرومیت زدایی از کشور نقش آفرینی کنیم.

گفتنی است شقایق امید وندچالی با تجربه16ساله در رشته کاراته
دارای مدال های رنگارنگ استانی، کشوری، ملی و بین المللی  و همچنین چند دوره حضور در اردوهای تیم ملی را در کارنامه درخشان ورزشی خود دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰