تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۴۳۳۷۷۱
عضو کمیسیون آموزش مجلس درباره نشست که با موضوع برگزاری آزمون‌های کنکور سراسری و کارشناسی ارشد با حضور وزرای بهداشت، علوم و تعدادی از نمایندگان مجلس برگزار شد، توضیحاتی ارائه داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازنشست تصمیم‌گیری درباره زمان برگزاری آزمون کنکورهای سراسری کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها عصر امروز با حضور وزرای بهداشت، علوم و تعدادی از نمایندگان مجلس برگزار شد.
در این زمینه، احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  در تشریح جزئیات این نشست، اظهار داشت:‌ در این جلسه بعد از بحث و تبادل‌نظر طولانی اعضای این نشست مقرر شد آزمون‌های کنکور سراسری و کارشناسی ارشد در موعد مقرر و با رعایت پروتکل‌های سخت‌گیرانه بهداشتی برگزار شود.
نادری گفت: این نشست در ادامه نشست روز گذشته کمیسیون آموزش که وزرای بهداشت، علوم و ورزش و رئیس سازمان سنجش برگزار شده بود مقرر شد که تعیین تکلیف نهایی برگزاری آزمون در نشست عصر امروز و در محل دفتر وزیر بهداشت تعیین شود.
وی خاطرنشان کرد: در این نشست علاوه بر سعید نمکی وزیر بهداشت و منصور غلامی وزیر علوم و خدایی رئیس سازمان سنجش، تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله منادی رئیس کمیسیون آموزش، شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت، ویس کرمی، وحیدی، سنگدوینی و قاضی‌زاده از اعضای کمیسیون آموزش، بهداشت و فرهنگی مجلس حضور داشتند.
عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله شهریاری، سنگدوینی و من موافق تعویق برگزاری کنکور آزمون سراسری بودیم. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲