تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۳۳۷۶۹
پس اعلام ورشکستگی قدیمی ترین فروشگاه های زنجیره ای آمریکا، برند «تیلورد» با اعلام ورشکستگی خود، یک شرکت دیگر بر فهرست خرده فرشان آمریکایی که در برابر رکود اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، تسلیم شدند، افزود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازرویترز، برند پوشاک مردانه «تیلورد»، ورشکستگی خود را اعلام کرد و یک شرکت دیگر بر فهرست خرده فرشان آمریکایی که در برابر رکود اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، تسلیم شدند، افزوده شد.

خرده فروشان پوشاک در میان شرکت هایی هستند که در بحران کرونا بیشترین خسارت را دیده اند زیرا کسب و کار آنها غیرضرور تلقی می شود و مغازه هایشان باید بسته شوند. آنها مجبور می شوند تا فعالیت های آنلاین خود را محدود کنند که به مرخصی فرستادن کارمندان و پرداخت نکردن اجاره ها و کرایه ها منجر می شود.
این برند هفته گذشته با توجه به نگرانی در مورد کاهش نقدینگی و عدم پرداخت سود، در مورد تواناییش برای ادامه فعالیت ابراز تردید کرده بود.

فروشگاه های زنجیره ای «لورد اند تیلور» نیز که قدیمی ترین و لوکس ترین فروشگاه های زنجیره ای در آمریکا به شمار می روند و در سال 1826 تاسیس شد، در روز یک شنبه اعلام ورشکستی کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴