رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد

بستری 1500 بیمار کرونایی در مازندران/ سفر به مازندران اکیدا ممنوع

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
کد مطلب : ۴۳۳۷۶۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هم اکنون هزار و 500 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.
۰
plusresetminus
بستری 1500 بیمار کرونایی در مازندران/ سفر به مازندران اکیدا ممنوع
سید عباس موسوی در گفت و گو با بلاغ، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 263 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی این مدت 288 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: هم اکنون هزار و 500 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی بیان کرد: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و کاهش بیماری باید همه مردم ماسک بزنند و دستورالعمل‌های بهداشتی مانند شستن مکرر دست‌ها و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.


سفر به مازندران اکیدا ممنوع!

سخنگوی وزارت بهداشت نیز گفت: مازندران، در میان استان‌هایی است که حدود ۶ هفته در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برد بطوریکه روز گذشته، سخنگوی وزارت بهداشت به این موضوع تاکید کرد که مردم از سفر غیرضروری به مازندران جدا خودداری کنند چرا که شیب صعودی وضعیت بستری و ابتلا به بیماری در این استان نگران‌کننده است

سیما سادات‌لاری توضیح داد: استان مازندران از تیر ماه با موج شدید شیوع بیماری کرونا مواجه شده است بطوریکه ۲۰ شهرستان این استان در وضعیت قرمز و ۲ شهرستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند. موارد بستری و ابتلا به کرونا در این استان ظرف ۶ هفته گذشته بیش از ۴ برابر افزایش پیدا کرده است و شیب صعودی وضعیت بستری و ابتلا به بیماری در این استان نگران‌کننده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴