مسئول بسیج کارگری سپاه کربلا اعلام کرد

اجرای طرح شیفت ایثار در شرکت‌ها و کارخانجات مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۴۳۳۷۵۹
مسئول بسیج کارگری سپاه کربلا از اجرای طرح شیف ایثار در مازندران خبر داد و گفت:‌ طرح شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه فردا در استان همزمان با سراسر کشور با محوریت کارخانه نکا چوب برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
اجرای طرح شیفت ایثار در شرکت‌ها و کارخانجات مازندران
به گزارش بلاغ، شهرام نوری در گفت و گو با خبرنگار ما، از اجرای طرح شیف ایثار در مازندران خبر داد و گفت:‌طرح شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه فردا در استان همزمان با سراسر کشور با محوریت کارخانه نکا چوب برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا با اشاره به اینکه این طرح  از عید قربان تا عید غدیر اجرا می شود، افزود:‌این رزمایش در قالب نهضت تعاون و احسان با همت مومنانه کارگران در شرکت‌ها و کارخانجات استان مازندران به اجرا در خواهد آمد.

 نوری در ادامه از اجرای طرح شهید باکری هم خبر داد و گفت: با توجه به سال جهش تولید در راستای برنامه‌هایی از جمله طرح حمایت از تولید ملی با هدف توانمندی صنعتی و تولیدی مجموعه استان، ارتقای کیفی خدمات و محصولات تولیدی و تغییر ظاهری تولیدات ملی این طرح اجرا می شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح شهید سلیمی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه خاطرنشان کرد: در این طرح با شناسایی موانع و مشکلات تولید و هماهنگی‌های لازم با مسئولین امر جهت کمک به مراکز تولیدی و هچنین برنامه‌ریزی برای همدلی کارگران و کارفرمایان در جهت ارتقای درک متقابل و کارآیی بیشتر گام برداشته می‌شود.

به گفته نوری امسال با توجه به شرایط و مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا که به وجود آمده برخی از شرکت‌ها، جامعه کارگری و کارفرمایان دچار مشکلات عدیده‌ای شدند که بیشتر فشار‌ها بر قشر ضعیف کارگری است.

نوری از تهیه و توزیع بیش از ۵ هزار بسته کمک معیشتی بیان نیازمندان خبر داد و گفت: این بسته‌ها در فاز اول نهضت کمک مومنانه به جامعه هدف اهدا شد.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا  در پایان یادآور شد: در رزمایش مومنانه مرحله اول که در ماه مبارک رمضان برگزار شد، ۱۷ هزار بسته کمک معیشتی توسط شرکت‌ها و مراکز تولیدی در بین کارگرانی که به نوعی کم برخوردارند یا دچار مشکل شدند، توزیع شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲