تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
کد مطلب : ۴۳۳۷۵۱
رئیس هیئت مدیره فوتسال ستارگان دشت ورامین گفت: متأسفانه شهرداری ورامین علی‌رغم قول‌هایی که به ما داده بود و با توجه به مصوبه شورای شهر از این تیم حمایت مالی انجام نداد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسردار حسین اعلا رئیس هیأت مدیره فوتسال ستارگان دشت ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار  از ورامین، اظهار کرد: طبق مذاکرات انجام شده با نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و شهرداران سه شهرستان و همه کسانی که می‌توانستند حامی این تیم باشند صحبت کردیم اما متأسفانه نتوانستیم حامی مناسب برای این تیم پیدا کنیم که از منطقه دشت ورامین خارج نشود.
وی بیان کرد: طی چهار ماه مذاکره فشرده با همه عوامل مربوطه که اثرگذاری و اثربخشی این قضایا بودند ولی صحبت‌ها مؤثر واقع نشد و هر کدام این مسئله را به یکدیگر پاس داده و عملاً اتفاقی برای حمایت مالی از تیم ستارگان ورامین انجام نگرفت.
رئیس هیئت مدیره فوتسال ستارگان دشت ورامین افزود: به هر حال این تیم زمانی تثبیت می‌شود که یک حامی خوب داشته و بتواند نیاز مالی این تیم را برآورده کند، متأسفانه این امر محقق نشد و ما در این مدت تلاش کردیم که این تیم از دشت ورامین خارج نشود.
اعلا ادامه داد: از آنجایی که تیم ستارگان ورامین از نام و نشان بسیار خوب و پر افتخاری برخوردار بوده و در جایگاه‌ سوم کشور قرار گرفت، علی‌رغم میل باطنی مجبور هستیم این تیم را واگذار کنیم و اکنون استقلال تهران مشتری پرو پا قرص این امتیاز حضور در لیگ برتر فوتسال است.
وی تصریح کرد: تیم استقلال تیم پر افتخاری است و در حال حاضر یک دوره از مذاکرات هم صورت گرفته و ما آن را دنبال می‌کنیم که این مهم اتفاق بیفتد و عملی شود.
رئیس هیأت مدیره فوتسال ستارگان دشت ورامین عنوان کرد: متأسفانه شهرداری ورامین علی‌رغم قول‌هایی که به ما داده بود و با توجه به مصوبه شورای شهر از این تیم حمایت مالی انجام نداد.
اعلا اضافه کرد: به دلیل نداشتن حامی مالی باشگاه برای حضور در لیگ برتر ناگزیر شدیم امتیاز تیم را واگذار کنیم وگرنه می‌خواستیم تیم ستارگان ورامین در دشت ورامین باقی بماند که با کم لطفی شهردار ورامین و عدم حمایت از فوتسال امتیاز را واگذار کردیم.
وی اظهار کرد: علی‌رغم تأکید فرماندار شهرستان ورامین، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همه اثرگذاران این عرصه، شهردار ورامین جدیت لازم را برای حمایت مالی از این تیم انجام نداد.
رئیس هیأت مدیره فوتسال ستارگان دشت ورامین خاطرنشان کرد: با توجه به مواردی که بیان شد شهردار ورامین حاضر نیست که از تیم فوتسال ستارگان ورامین حمایت کند تا حداقل این تیم در شهر ورامین باقی بماند.
اعلا گفت: اکثریت اعضای شورای شهر موافق بر بودن این تیم در دشت ورامین بودند و نامه کتبی آن‌ها موجود و گفته‌اند حمایت می‌کنیم اما شهردار باید یک لایحه به شورای شهر و درخواست کند که منابع مالی آن را تصویب کند که این مهم متأسفانه انجام نشد.
به گزارش فارس، تیم والیبال ستارگان ورامین تیمی شخصی که امتیاز آن توسط حسینیه حضرت قائم(عج) خریداری و در فصل گذشته توانست با خلق شگفتی بر جایگاه سوم لیگ برتر قرار گیرد، شهرداری ورامین در فصل گذشته و در‌چند‌ مرحله به پاس حمایت از این ورزش به این تیم کمک مالی کرد‌ اما اکنون این تیم برای حضور در‌ لیگ برتر فصل جدید با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم‌ می‌کند و مسئوولان آن خواستار تداوم کمک شهرداری هستند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴