تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۴۳۳۷۴۹
مراسم تودیع رئیس و معارفه سرپرست فدراسیون اسکی امروز برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی فدراسیون اسکی، مراسم تودیع سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی و معارفه کوروش صبوریان سرپرست جدید این فدراسیون با حضور مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
در این مراسم علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: فدراسیون اسکی یکی از مهمترین فدراسیون های ورزشی برای وزارت ورزش و جوانان به شمار می آید و نگاه ویژه‌ای به اسکی کشور وجود دارد و به همین خاطر باید از زحمات و تلاش های جناب آقای افتخاری در طول ۴ سال تصدی ریاست فدراسیون اسکی تشکر و قدردانی ‌کنم.
وی افزود: همه ما از فعالیت‌های اسکی کشور آگاه هستیم و تلاش‌های جناب آقای افتخاری بر کسی پوشیده نیست. آرزوی سربلندی و موفقیت برای ایشان و ورزش اسکی کشور داریم و امیدوارم جناب آقای صبوریان نیز به عنوان سرپرست جدید فدراسیون اسکی تا برگزاری انتخابات این فدراسیون موفق باشند.
سید عبدی افتخاری رئیس پیشین فدراسیون اسکی نیز در سخنانی اظهار کرد: طی چهار سال اخیر تلاش کردم تا وظایف خود را به عنوان رئیس فدراسیون به خوبی انجام دهم. مدیریت فدراسیون اسکی کاری بسیار دشوار است و ۴ سال بسیار سختی را سپری کردم و خوشحالم در این مدت فعالیت‌های موثری صورت گرفت.
وی ضمن تقدیر و تشکر از روسا و سرپرستان پیشین فدراسیون اسکی اظهار کرد: مسیر و نگرش فدراسیون اسکی و این رشته ورزشی باید عوض می‌شد. قضاوت در مورد عملکرد خود در فدراسیون را به اهل فن می‌سپارم. همچنین از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و حضور خانواده بزرگ ورزش اسکی تشکر و قدردانی می‌کنم.
افتخاری با اشاره به حضور سرپرست جدید فدراسیون اسکی اظهار کرد: صبوریان از مدیران توانمند ورزش کشور هستند که سوابق خوبی را در بخش‌های مختلف از خود برجای گذاشته‌اند و بی‌تردید با بینش و نگرشی که از ایشان سراغ دارم مدیریتی خوب و قوی در فدراسیون اسکی خواهند داشت! همه باید دست در دست هم دهیم و سرپرست جدید فدراسیون را همراهی کنیم.
کوروش صبوریان سرپرست فدراسیون اسکی نیز در این مراسم اظهار کرد: امیدوارم تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون اسکی امور این فدراسیون به خوبی پیش برود. به امید خدا با همکاری و همراهی تمامی عزیزان و اهل فن انتخابات فدراسیون اسکی به خوبی برگزار خواهد شد.
وی افزود: از خانواده بزرگ ورزش اسکی به خصوص پیشکسوتان برای حضور در فدراسیون اسکی کسب رخصت می‌کنم و امیدوارم عملکرد خوب و قابل قبولی در فدراسیون اسکی داشته باشیم.
 افتخاری در حالی از مدیریت صبوریان دفاع کرده است که وی در دوره حضور در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، به دلیل تخلفات مالی بازداشت شده بود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴