کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشدید نظارت بر واحدهای صنفی کهریزک/ پلمب سردخانه مرغ‌فروشی

13 مرداد 1399 ساعت 23:10

در ادامه بازرسی و نظارت بر اصناف و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام کرونا گشت مشترک از صنوف بخش کهریزک انجام که تعدادی واحدهای متخلف تذکر ، مقادیری آلایش مرغ، گوشت و لواشک غیرقابل مصرف و غیربهداشتی معدوم و یک سردخانه پلمب شد.



به گزارش بلاغ در ادامه بازدیدهای دوره‌ای از واحدهای صنفی و در راستای بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در اصناف و بازارهای بخش کهریزک، بازدید میدانی گشت مشترک بازرسی از برخی مراکز بزرگ تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کسبه در سطح بخش کهریزک انجام شد. 
امین بابایی بخشدار کهریزک، لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری، وحید رستگاری رئیس دامپزشکی شهرستان ری و نمایندگانی از ادارات بهداشت، دامپزشکی، تعزیرات، فرمانداری، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط در این بازدید میدانی به بازرسی از واحدهای صنفی پرداختند و در جریان آن واحدهای متخلف تذکر دریافت کردند و مقادیری محصولات غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته کشف شده در فروشگاه‌های مرغ و گوشت امحاء شد. 
امین بابایی بخشدار کهریزک در حاشیه این بازدید با اشاره به لزوم رعایت قیمت کالاها و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: در شرایط فعلی باید با کمک یکدیگر و در کنار هم برای عبور از فراز و نشیب‌ها تلاش کنیم تا شاهد برقراری ثبات و آرامش در بازار باشیم.
وی ادامه داد: واحدهای صنفی در ایام کرونا به خوبی با دولت همکاری کردند اما برای برقراری آرامش بین بازار و مردم تیم‌هایی متشکل از بخشداری و مسؤولان شهرستان از واحدهای صنفی بازدید به عمل می‌آورند. 

بخشدار کهریزک با بیان اینکه تشدید نظارت‌ها بر بازار و اصناف از اصلی‌ترین مطالبات مردم است، تصریح کرد: سودجویان با احتکار کالاها برای مردم نگرانی ایجاد می‌کنند از این رو مردم انتظار دارند که نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر اصناف و بازار تشدید شود.
بابایی به ضرورت همراهی اصناف با مردم بر اساس اخلاق، عدالت و انصاف تأکید کرد و افزود: با توجه به تلاش‌هایی که در حوزه تأمین کالاهای اساسی مردم انجام شده خوشبختانه هم اکنون هیچ کمبودی در این حوزه وجود ندارد.
وی با تأکید بر لزوم اتخاذ تمهیداتی برای برقراری آرامش در جامعه و برخورد با متخلفان خاطرنشان کرد: در راستای پیگیری مطالبات مردم این بازدیدها به طور مستمر انجام می شود تا جلوی هرگونه تخلفی گرفته شود.
در این بازدیدها که از ده ها واحد صنفی بازرسی به عمل آمد، کارشناسان بهداشت بیش از ۱۵۲ کیلوگرم مواد غذایی شامل گوشت فاسد، آلایش مرغ غیرمجاز، لواشک غیربهداشتی و سایر محصولات غیرقابل مصرف را معدوم همچنین سردخانه یکی از مرغ فروشی‌ها که آلایش مرغ بدون هویت نگهداری می‌کرد، پلمب کردند و پرونده‌های تخلف برای رسیدگی به تعزیرات و مراجع قضایی ارجاع شد.  





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 433748

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433748/تشدید-نظارت-واحدهای-صنفی-کهریزک-پلمب-سردخانه-مرغ-فروشی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com