تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
کد مطلب : ۴۳۳۷۴۱
فیلم‌های کوتاه «من قدیمی هستم» و «چندش» از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران _ دفتر مشهد پنجشنبه ۱۶ مرداد در دومین باکس نمایشی از طریق سرویس‌های نمایش اینترنتی «ودیو» و «هاشور» به نمایش درمی‌آیند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌های کوتاه «من قدیمی هستم» به نویسندگی و کارگردانی مشترک عادل تبریزی و ایران انتظام و «چندش» به نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران _ دفتر مشهد همراه با نمایش اینترنتی دو فیلم کوتاه «مانع بسته شدن درب نشوید» به کارگردانی یاسمین ریزان و «دزدانه» ساخته مهران امیری حسینی با عنوان «چهار ایده، چهار فیلم» روز پنجشنبه شانزدهم مردادماه ۱۳۹۹ در دومین باکس نمایشی از طریق سرویس های نمایش اینترنتی «ودیو» و «هاشور» اکران خواهد شد.
 برپایه این گزارش، تعدادی از فیلم‌های موفق انجمن سینمای جوانان ایران در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی تا پایان سال به صورت هفتگی از طریق سرویس‌های نمایش اینترنتی «ودیو» و «هاشور» به نمایش درخواهند آمد.
نمایش اینترنتی فیلم‌های کوتاه با هدف دسترسی آسان‌تر فیلم‌سازان جوان به فیلم‌های کوتاهِ باکیفیت، آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان عام با فیلم کوتاه و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت پلت‌فرم‌ها در زمینه انتشار و نمایش فیلم‌های کوتاه، در دستورکار انجمن سینمای جوانان ایران قرار گرفته است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰