مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

مراسم روز خبرنگار 16 مردادماه در مازندران برگزار می‌شود

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
کد مطلب : ۴۳۳۷۰۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مراسم روز خبرنگار امسال در روز پنج‌شنبه 16 مردادماه با حضور ویدئو کنفرانسی استاندار و فرماندارن همراه با تجلیل از خبرنگاران در هر شهرستانی برگزار شود.
۰
plusresetminus
مراسم روز خبرنگار 16 مردادماه در مازندران برگزار می‌شود
عباس زارع در گفت‌وگو با بلاغ در خصوص آخرین تصمیمات برای برگزاری مراسم روز خبرنگار در استان مازندران، با عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت هفدهم مردادماه سالروز بزرگداشت فعالان حوزه رسانه و روز خبرنگار، اظهار کرد: هر ساله مراسم روز خبرنگار در سطح استان با حضور اصحاب رسانه و پیشکسوتان این حوزه همراه با تجلیل از خبرنگاران برتر و معرفی پیشکسوتان برگزار می‌شد، اما طی سال‌جاری با توجه به محدودیت‌های ویژه دوران کرونا، برگزاری این مراسم نیز با محدودیت‌هایی همراه است.

وی افزود: بنا بر آخرین تصمیمات مقرر شد تا در روز پنج‌شنبه 16 مردادماه ساعت 10 صبح، مراسم تجلیل از خبرنگاران در هر شهرستانی با استقرار خبرنگاران در محل فرمانداری‌ها برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: بنا شده است تا این مراسم به صورت همزمان به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور استاندار و فرمانداران انجام و پس از سخنرانی استاندار، ادامه مراسم در فرمانداری‌ها انجام گیرد.

زارع ادامه داد: این مراسم با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، خانه مطبوعات، بسیج رسانه و استانداری مازندران برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این مراسم از تعدادی از پیشکسوتان حوزه رسانه استان، تعدادی از خانواده‌های شهدای رسانه و خبرنگاران برتری که طی سال گذشته حائز رتبه‌های کشوری شده‌اند، تجلیل خواهد شد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، 17 خبرگزاری، 14 روزنامه، 74 هفته‌نامه، 169 پایگاه خبری و 529 خبرنگار عضو خانه مطبوعات و نزدیک 300 خبرنگار آزاد در استان مازندران مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
علی اکبر رنجبر.بایع کلایی.نکا
به نام خداوند بخشنده مهربان
سلام.درود سلام برشما خبرنگاران و دلاوران خستگی ناپذیر
ایران اسلامی. روز خبر نگار بر‌شما وهمه عوامل خبرگزاری بلاغ
مبارک. وتبریک جانانه می گویم.
علی اکبر رنجبربایع کلایی. نکا دبیر معارف.التماس دعا.
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴