تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۴۳۳۶۷۴
بحث و گفتگو درباره اینکه چه گروهی برای نخستین بار واکسن کرونا را دریافت می‌کنند، در آمریکا آغاز شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسی‌جی‌تی‌ان، بحث و گفتگو درباره اینکه چه گروهی برای نخستین بار واکسن کرونا را دریافت می‌کنند، در آمریکا آغاز شده است.
مقامات بهداشت آمریکا امیدوار هستند که تا اواخر ماه آینده پیش نویس راهنمایی‌هایی در مورد نحوه جیره بندی دوزهای اولیه را  ارائه دهند، اما این تصمیم در عین حال ناراحت کننده نیز است.
فرانسیس کالینز، مدیر انستیتوی ملی بهداشت آمریکا، اخیراً به یکی از گروه‌های مشورتی که خواسته بود در تصمیم گیری کمک کند، گفته است: «افراد زیادی وجود دارند که احساس می‌کنند باید برای دریافت واکسن کرونا در صدر لیست قرار داشته باشند».
ممکن است کارکنان بهداشت و درمان و افرادی که در معرض عفونت هستند، نخستین گروه‌هایی باشند که واکسن کرونا را دریافت می‌کنند، اما هنوز هیچ قطعیتی درباره آن وجود ندارد.
دانشمندان و پژوهشگران در تلاشند هر چه سریع‌تر واکسنی برای جلوگیری از کووید ۱۹ تولید و عرضه کنند؛ در آمریکا سومین فاز آزمایشی بالینی با شرکت ۳۰ هزار داوطلب آغاز شده و شرکت داروسازی آمریکایی یو اس بایوتک مودرنا (moderna) تولیدکننده این واکسن است.

سازمان بهداشت جهانی نیز در حال تلاش است تا واکسن‌ها را به طور عادلانه در کشورهای فقیر توزیع کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴