کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده پارلمان عراق: دعوت الکاظمی به برگزاری انتخابات زودهنگام فرار از مسئولیت است

13 مرداد 1399 ساعت 17:20

یک نماینده پارلمان عراق از ائتلاف الفتح دعوت نخست‌وزیر این کشور برای برگزاری انتخابات زودهنگام را فرار از مسئولیت و تلاشی برای بر هم زدن معادلات دانست.


به گزارش بلاغ به نقل از«مختار الموسوی» نماینده پارلمان عراق از ائتلاف الفتح گفت تا زمانیکه شرایط مناسب فراهم نشده است، سخن گفتن از انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام تنها «سخنان رسانه‌ای» است.
الموسی در مصاحبه با وبگاه «المعلومه» افزود که دعوت «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق برای برگزاری انتخابات زودهنگام نیز فرار از مسئولیت و تلاشی برای برهم زدن معادلات است.
او تصریح کرد که نگاه به دولت الکاظمی در مقایسه با دولت‌های قبلی نگاهی متفاوت و بسیار خوش‌بینانه بود اما دولت وی در ارائه خدمات شکست خورد.
این نماینده پارلمان عراق همچنین گفت که دعوت الکاظمی به برگزاری انتخابات زودهنگام تلاشی از جانب او برای استفاده از شیوه‌های فریبکارانه رسانه‌ای جهت سرگرم کردن افکار عمومی به موضوع انتخابات و منحرف کردن آن‌ها از توجه به شکست‌های دولت در ارائه خدمات است.
الموسوی تأکید کرد که برگزاری انتخابات زودهنگام به فراهم شدن شرایط مناسب جهت پرهیز از هر گونه فساد و تقلب، نیازمند است.
مصطفی الکاظمی جمعه گذشته بعد از گذشت دو ماه از انتخابش به عنوان نخست‌وزیر عراق گفت که انتخابات پارلمانی زودهنگام کمتر از یک سال دیگر برگزار خواهد شد. او ۶ ژوئن سال ۲۰۲۱ (۱۶ خرداد ۱۴۰۰) را به عنوان زمان برگزاری انتخابات زودهنگام اعلام کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 433673

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433673/نماینده-پارلمان-عراق-دعوت-الکاظمی-برگزاری-انتخابات-زودهنگام-فرار-مسئولیت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com