کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدیر ستاد اقامه نماز استان تهران از دانشگاه علوم پزشکی ایران

13 مرداد 1399 ساعت 16:00

دانشگاه علوم پزشکی ایران از بین ۴۰ دستگاه دولتی و دانشگاه های استان تهران از طرف ستاد اقامه نماز استان تهران شایسته تقدیر ویژه شد.


به گزارش بلاغ بنابر اعلام نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران، این دانشگاه از طرف ستاد اقامه نماز استان تهران از بین ۴۰ دستگاه دولتی و دانشگاه های استان تهران شایسته تقدیر ویژه شد.
بر همین اساس ستاد اقامه نماز استان تهران بر اساس گزارش میزان پیشرفت برنامه‌ها و فعالیت‌های اقامه نماز دستگاه های اجرائی و معرفی برترین‌ها بر اساس دستورالعمل ارزیابی عملکرد توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، با تشکیل هیات ارزیابی عملکرد و بررسی مستندات بارگذاری شده در سامانه سجاده در سال ۱۳۹۸ ، از بین ۴۰ دستگاه دولتی و دانشگاه های استان تهران دانشگاه علوم پزشکی ایران را شایسته تقدیر ویژه دانست و با ارسال نامه ای از ریاست محترم دانشگاه ،دبیر شورای اقامه نماز و مجموعه دست اندرکاران اقامه نماز در این دانشگاه تقدیر و قدردانی کرده است.
دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری این موفقیت را به ریاست محترم دانشگاه و خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که زمینه پیشرفت بیشتر در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز  در دانشگاه فراهم شود.  





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 433656

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433656/تقدیر-ستاد-اقامه-نماز-استان-تهران-دانشگاه-علوم-پزشکی-ایران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com