تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۳۳۶۵۶
دانشگاه علوم پزشکی ایران از بین ۴۰ دستگاه دولتی و دانشگاه های استان تهران از طرف ستاد اقامه نماز استان تهران شایسته تقدیر ویژه شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ بنابر اعلام نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران، این دانشگاه از طرف ستاد اقامه نماز استان تهران از بین ۴۰ دستگاه دولتی و دانشگاه های استان تهران شایسته تقدیر ویژه شد.
بر همین اساس ستاد اقامه نماز استان تهران بر اساس گزارش میزان پیشرفت برنامه‌ها و فعالیت‌های اقامه نماز دستگاه های اجرائی و معرفی برترین‌ها بر اساس دستورالعمل ارزیابی عملکرد توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، با تشکیل هیات ارزیابی عملکرد و بررسی مستندات بارگذاری شده در سامانه سجاده در سال ۱۳۹۸ ، از بین ۴۰ دستگاه دولتی و دانشگاه های استان تهران دانشگاه علوم پزشکی ایران را شایسته تقدیر ویژه دانست و با ارسال نامه ای از ریاست محترم دانشگاه ،دبیر شورای اقامه نماز و مجموعه دست اندرکاران اقامه نماز در این دانشگاه تقدیر و قدردانی کرده است.
دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری این موفقیت را به ریاست محترم دانشگاه و خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که زمینه پیشرفت بیشتر در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز  در دانشگاه فراهم شود.  





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴