کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لزوم استفاده از ظرفیت خواهران در بحث تبلیغ/ مبلغان دینی کار را به‌روز انجام دهند

13 مرداد 1399 ساعت 15:20

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید گروه‌های تبلغی از مبلغان و خواهران طلبه نیز ایجاد شود تا در بخش خواهران هم تبلیغات ارزشی صورت بگیرید،شرایط امروز ایجاب می‌کند که تبلیغات را به‌روزتر، کارشناسانه‌تر و مخاطب‌مدارانه‌تر انجام بدهیم.


به گزارش بلاغ به نقل ازآیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران امروز در دیدار با سرگروهان مبلغان استان، اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه مبلغان تبلیغات دینی مذهبی و فرهنگی است که نشان از ارزشمند بودن کار است و جنس کار را همچون کار انبیا می‌کند.
وی افزود: شرایط امروز ایجاب می‌کند که تبلیغات را به‌روزتر، کارشناسانه‌تر و مخاطب‌مدارانه‌تر انجام بدهیم، مبلغان باید همواره کار را پالایش کرده و نقاط ضعف و قوت را مشخص کنند، همواره آموزش ببینند تا مهارت‌های تبلیغی افزایش پیدا کند.

محمدی‌لائینی ضمن اعلام فعالیت ۴۰۰ مبلغ در مازندران گفت: اعمال این عده باید به‌روز باشد، کارهایی که انجام می‌شود مشخص و مکتوب باشد، تولید نسل صنفی فراموش نشده و کار به مدیریت حوزه متصل شود، میدان اصلی جنگ، میدان فرهنگی است و باید  تمام تلاش صورت بگیرد.
نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به مبلغان تاکید کرد: باید دنبال بسترسازی برای تبلیغات باشید، اگر بتوانید از دانشجویان و علاقمندان به کارهای جهادی را وارد کار کرده و با هم تلفیق شوید بسیار پسندیده است چرا که مصداقی از وحدت حوزه و دانشگاه بوده و بر زیبایی کار می‌افزاید.
این مسرول متذکر شد: تقوا، اخلاص و توکل به خدا مهم است، که با داشتن اینها در کارتان پیشرفت خواهیم داشت و کارر انسان‌ساز خواهد شد، تقوای اکسیری است که کار انسان را موثر خواهد کرد.
وی یادآور شد: مبلغان از همین الان باید برای تابستان سال بعد برنامه‌ریزی کرده و تعدادشان بیشتر شود، باید اطلاعات بروز و همچنین مشخص شدن اهداف در سواحل حضور داشته که این کار تلاش و چابکی زیادی می‌طلبد.

محمدی‌لائینی در پایان بیان کرد: باید گروه‌های تبلیغی از مبلغان و خواهران طلبه نیز ایجاد شود تا در بخش خواهران هم تبلیغات ارزشی صورت بگیرید، البته می‌شود از ظرفیت خواهران دانشجو استفاده کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 433648

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433648/لزوم-استفاده-ظرفیت-خواهران-بحث-تبلیغ-مبلغان-دینی-کار-به-روز-انجام-دهند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com