تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۳۳۶۴۶
مایکروسافت می گوید ، پس از تهدید ترامپ برای ممنوعیت «تیک تاک»، مذاکرات خود را با آن ادامه خواهد داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازورایتی، علی رغم تهدید ترامپ به ممنوعیت اَپِ «تیک تاک» در آمریکا، مایکروسافت قصد دارد تا ۱۵ سپتامبر مذاکرات در مورد مالکیت «TikTok M&A» را با شرکت چینی «ByteDance» به نتیجه برساند.
مایکروسافت می گوید ، پس از تهدید ترامپ برای ممنوعیت «تیک تاک»، مذاکرات خود را با آن ادامه خواهد داد.
مایکروسافت تأیید کرد که در حال مذاکره برای خرید «TikTok» (تیک تاک) از شرکت «ByteDance» چین است و انتظار دارد که مذاکرات را تا ۱۵ سپتامبر به نتیجه برساند این مذاکرات در حالی ادامه می یابد که دونالد ترامپ این هفته اعلام کرد که مخالف چنین توافقی است و ادعا کرده که قصد دارد «تیک تاک» را در آمریکا ممنوع کند.
مایکروسافت در تلاش برای کاهش نگرانی های سیاستگذاران آمریکایی مبنی بر اینکه مقامات دولت چین ممکن است بتوانند کاربران «TikTok» (تیک تاک) را ردیابی کنند یا به پیام های خصوصی دسترسی پیدا کنند، گفت: در صورت ایجاد معامله برای مالکیت «TikTok» (تیک تاک)، همه سِرورهای داده پوشش دهنده کاربران مستقر در ایالات متحده را به سواحل آمریکا منتقل می کند.
ماکروسافت، غول بزرگ فناوری اعلام کرد: به دنبال گفتگو بین «ساتیا نادلا» مدیرعامل ماکروسافت و رئیس جمهور دونالد ترامپ، مایکروسافت آماده است تا مذاکرات را برای بررسی خرید «TikTok» (تیک تاک) در ایالات متحده ادامه دهد.
ترامپ روز جمعه به خبرنگاران گفت قصد دارد با توجه به مالکیت چینی اَپلیکِیشن محبوب فیلم های اجتماعی (social-video app)، به نوعی اقداماتی را برای ممنوعیت «TikTok» (تیک تاک) با توجه به نگرانی های مربوط به امنیت ملی انجام دهد.
با این حال، کارشناسان این سؤال را مطرح کرده اند که آیا چنین اقدامی به دلایل قانونی ادامه خواهد یافت یا خیر.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴