کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امکان افزایش سقف تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن وجود دارد

13 مرداد 1399 ساعت 14:30

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سقف تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن ۱۰۰ میلیون تومان است که این رقم از منابع شرکت بازآفرینی شهری قابل افزایش است.


به گزارش بلاغ به نقل ازمهدی عبوری صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های بازآفرینی شهری در سنندج اظهار کرد: تعداد ثبت‌نام‌کنندگان طرح ملی مسکن در استان کردستان زیاد است اما متاسفانه به خاطر توپوگرافی منطقه با کمبود زمین در این استان مواجه هستیم.
به گفته مدیرعامل بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی، در طرح اقدام ملی مسکن باید اراضی استان به صورت انبوه‌سازی ساخته شود.
وی افزود: برای رفع مشکل زمین باید تمام پلاک‌ها تجمیع و حداکثر کاربری و تراکم در کمیسیون ماده 5 در نظر گرفته شود.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری به سقف تسهیلات در طرح ملی مسکن اشاره کرد و گفت: سقف تسهیلات در این طرح در حال حاضر 100 میلیون تومان است، البته آمادگی لازم برای افزایش این میزان وام از منابع شرکت را داریم.
عبوری همچنین در بازدید از  طرح پیاده‌راه فردوسی سنندج با بیان اینکه پیمانکاران و مسوولان استانی نگران تامین اعتبار این پروژه نباشند، خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این پروژه علاوه بر تسهیل در عبور و مرور مردم اهداف بازآفرینی شهری نیز تحقق خواهد بخشید.
افتتاح بازدید از پروژه‌های بازآفرینی، اراضی بهاران، پیاده‌راه خیابان فردوسی سنندج، پروژه‌های نواحی منفصل شهری نایسر و شرکت در جلسه بازآفرینی شهری از جمله برنامه‌های معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در سفر به استان کردستان است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 433638

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433638/امکان-افزایش-سقف-تسهیلات-طرح-اقدام-ملی-مسکن-وجود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com