تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۳۳۶۰۶
شهید علیرضا اسدى در وصیت‌نامه خود آورده است: از ولایت فقیه و خط انقلاب اسلامى پیروی کنید و برای مبارزه با منافقان و رسیدن به اهداف اسلامى کوشاتر باشید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».
تبرک لحظاتمان با شهید علیرضا اسدى:
بسم الله الرحمن الرحیم
شریف ترین مردن شهادت است.
با نام الله و با نام آن که ما را و زمین و آسمان را آفرید و با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامى امام خمینى و با درود و سلام به شهیدانى که قبل از ما رفتند و با درود و سلام بر مجروحین و معلولین جنگ تحمیلى.
مادر و خواهر و برادران عزیزم بعد از شهادت من هرگز براى من گریه نکنید بلکه خوشحال باشید چون مادر عزیزم فرزند تو بهترین راه یعنى شهادت را انتخاب نمود.
من به عنوان برادر کوچک از شما مى‌خواهم هرگز امام عزیزمان و این امام به حق حضرت امام خمینى را تنها نگذارید و بعد از شهادت من از ولایت فقیه و خط انقلاب اسلامى پیروی کنید و برای مبارزه با منافقان و رسیدن به اهداف اسلامى کوشاتر باشید.
مادر عزیزم درست است که ما پدر نداشتیم و با سختى و مشقت تو زندگی‌مان را چرخاندى ولى این را بدان که خداوند یار و یاور تهیدستان است و این خدا بود که این راه را پیش پاى ما قرار داد و این تو بودى که ما را راهنمایى کردى که به راه انقلاب اسلامى بیاییم. فقط از شما مى‌خواهم که براى شهادت من گریه نکنید.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما