رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: اگر مسابقات جهانی اسفند ماه به تعویق بیفتد، برگزاری المپیک هم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمهرداد علیقارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار ، در مورد شرایط تنیس روی میز اظهار داشت: فعلا با توجه به شرایط کرونا مسابقه و اردو نمی‌توانیم برگزار کنیم و خبری از هم رقابت‌های بین المللی نیست. لیگ را هم به پایان رساندیم و نایج اعلام شد تا مشکلی برای حق و حقوق بازیکنان به وجود نیاید و باشگاه‌ها هم اعلام کرده‌اند که قراردادها را پرداخت می‌کنند.
وی ادامه داد: فدراسیون جهانی زمان مسابقات جهانی را اسفندماه اعلام کرده و امیدواریم برگزار شود. به نظر من اگر این رقابت‌ها هم لغو شود، برگزاری المپیک هم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.
*پیشنهاد ایران به فدراسیون جهانی
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به پیشنهاد ایران به فدراسیون جهانی (ITTF) در مورد برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: درصدد هستیم تا پیشنهادی را به فدراسیون جهانی بدهیم تا مسابقات انتخابی المپیک قاره‌ای در حاشیه رقابت‌های جهانی برگزار شود. در اینصورت هم شرایط ایمنی وجود خواهد داشت و هم هزینه‌ها پایین می‌آید و دیگر نیازی نیست راهی کشور دیگری شویم.

* ملی‌پوشان رابطه خوبی با «میدیا» دارند
علیقارداشی با اشاره به انتخاب میدیا لطف الله نسبی به عنوان مربی تیم‌ملی عنوان کرد:‌ اکثریت از این انتخاب راضی بودند. میدیا شخصیتی دارد که ملی پوشان هم رابطه خوبی با وی دارند. او می‌تواند در کنار جمیل لطف الله نسبی به تجربیات خوبی برسد و در آینده به درد تیم ملی بخورد. 
* ملی‌پوشان آمادگی خوبی دارند
وی در مورد وضعیت ملی‌پوشان اظهار داشت: نوشاد و نیما در بابل تمرین کنند و ندا شهسواری هم در کرمانشاه با برادرش کار می‌کند. نیما قرار است برای حضور در اردوی تیم جدیدش 20 مرداد راهی فرانسه شود و سایر ملی‌پوشان هم در وضعیت خوبی هستند. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما