تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۳۳۵۸۹
لیگ مشهور بازی های ویدئویی شرکت رایوت گیمز مشهور به لیگ افسانه ها امسال به علت شیوع ویروس کرونا با تاخیری چندماهه در شانگهای چین برگزار می شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازورج، رایوت گیمز اعلام کرده به منظور جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا اقدامات احتیاطی را انجام می دهد و در مراحل اولیه برگزاری رقابت میان گروه های مختلف رقیب امکان حضور تماشاگران را فراهم نمی آورد.
برگزاری این رقابت ها در شرایطی صورت می گیرد که برگزاری بسیاری از مسابقات مبتنی بر بازی های ویدئویی به علت شیوع گسترده ویروس کرونا لغو شده یا به تاخیر افتاده است. رقابت های لیگ افسانه ها از ۲۵ سپتامبر تا ۳۱ اکتبر در شانگهای چین صورت می گیرد و رقابت های پایانی در استادیوم فوتبال پادونگ برگزار می شود.

 
پیش از این رقابت های پایانی میان شرکت کنندگان در این لیگ در چند استادیوم برگزار می شد. اما این بار با هدف کنترل بهتر شرایط بهداشتی تنها یک استادیوم برای این کار در نظر گرفته شده است. هنوز مشخص نیست برای جلوگیری از ابتلای تماشاگران رقابت های مرحله پایانی چه تمهیدات بهداشتی در نظر گرفته شده و آیا اصولا تحقق چنین هدفی ممکن است یا خیر.
رایوت گیمز در بیانیه ای در این زمینه تصریح کرده: ما دستورالعمل های سازمان های بهداشتی و مقامات محلی و ملی را اجرا می کنیم و امنیت رقبا، طرفداران آنها و دیگر علاقمندان نسبت به هر چیز دیگری اولویت دارد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴