کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد

پلمب کلینیک درمانی پرفسور قلابی در بابل

12 مرداد 1399 ساعت 15:50

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: فردی با جعل لقب پروفسور با تاسیس دانشگاه و کلینیک درمانی با دریافت هزینه کلان از مردم، مشغول فعالیت بود که پس از شناسایی و محل کار این این فرد مداخله‌گر در امور پزشکی پلمب شد.


به گزارش بلاغ، مصطفی قاسم‌زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از پلمب دانشگاه پزشکی مدرن ایرانی و کلینیک درمانی احیاء در شهرستان بابل، گتاب و بندپی شرقی در این شهرستان خبر داد.

وی با اعلام این خبر در تشریح جزییات آن، افزود: فرد 30 ساله‌ای با جعل لقب پروفسور با تاسیس دانشگاه و کلینیک پزشکی غیر مجاز در شهرهای بابل، گتاب و بندپی شرقی، و جذب دانشجو در دانشگاه و دریافت هزینه کلان  از مردم در کلینیک غیرمجاز اقدام می‌کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل خاطرنشان کرد: این شخص با ادعاهای واهی مبنی بر درمان بیماری‌های صعب‌العلاج مبالغ هنگفتی از بیماران اخذ کرده است.

قاسم‌زاده تصریح کرد: کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل، با هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب بابل و دادگاه ویژه مربوطه در استان، محل کار این فرد مداخله‌گر در امور پزشکی را پلمب کرده و پرونده ایشان جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی ضمن تاکید بر عزم جدی دانشگاه علوم پزشکی بابل بر برخورد با افراد غیرمجاز در حوزه‌ی  پزشکی و  دندانپزشکی، پوست و زیبایی و طب سنتی از مردم خواست تا فریب تبلیغات غیرواقعی و اغواکننده‌ در این حوزه‌ها را نخورند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از مردم خواست تا در صورت مشاهده چنین مواردی بلافاصله با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل و یا با سامانه 190 اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 433557

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433557/پلمب-کلینیک-درمانی-پرفسور-قلابی-بابل

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com