تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۴۳۳۵۵۴
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری با بیان اینکه فعالیت جمع آوری کمک های مومنانه و تهیه بسته‌های معیشتی آغاز شده است؛ گفت: بنای ما این است که در مجموع و در پایان این مرحله، بیش از 15 هزار سبد کالا را در شهرستان ساری، توزیع کنیم.
۰
plusresetminus
توزیع 15 هزار بسته معیشتی در دهه کرامت و ولایت/10 میلیون تومان اقساط و اجاره عقب‌مانده توسط خیران پرداخت شد
به گزارش بلاغ، روح‌الله صادقی در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران اظهار کرد: معیشت و اقتصاد مردم همچنان درگیر ویروس کرونا است و این ویروس، حوزه‌های مختلفی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه تدبیر مقام معظم رهبری در مرحله اول شیوع کرونا این بود که رزمایشی با نام کمک مومنانه، مواسات و همدلی جهت دستگیری از اقشاری که در این حوزه‌ها آسیب دیدند، راه بیفتد؛ افزود: در مرحله نخست که از سالروز ولادت امام زمان(عج) آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشت، اتفاقات بزرگی در سطح استان رقم خورد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری خاطرنشان کرد: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه ما توانستیم به همت مردم، خیرین و پای کار آمدن بخشی از مسئولان،بیش از 55 هزار سبد کالا را در میان مردم نیازمند شناسایی شده در مرکز استان را توزیع کنیم.

صادقی ادامه داد: در روز عید قربان نیز مقام معظم رهبری فرمایشاتی را داشتند و یکی از درخواست‌هایشان، استمرار و توسعه رزمایش کمک مومنانه در سطح کشور بود و حتی فرمودند:«از جمله امور خیر موکد اسلام است که در امور خیر از یکدیگر سبقت بگیرید.»، در همین راستا باز هم با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) را که بحث جمع آوری کمک‌های مومنانه و توزیع آن را در سطح شهرستان ساری برعهده دارد، با حضور آیت‌الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان، فرماندار، خیران و مسئولان شهرستانی تشکیل دادیم.

وی بیان کرد: فعالیت جمع آوری کمک های مومنانه و تهیه بسته‌های معیشتی آغاز شده است و تنها در روز عید قربان، 36 رأس گوسفند توسط پایگاه‌های مقاومت شهرستان ساری ذبح و در میان نیازمندان توزیع شد.

این مسئول عنوان کرد: این رزمایش در سه مرحله پیش بینی شده است که در مرحله اول که از عید قربان تا عید غدیر انجام می‌شود، بیشتر نگاه به سمت کمک معیشتی است و بنای ما است تا این بسته‌ها که ارزش آن کمتر از 200 هزار تومان نیست، به دست نیازمندان واقعی برسد.

صادقی اضافه کرد: مرحله دوم این رزمایش در ماه محرم است که چون همزمان با زمان آغاز بازگشایی مدارس است، نگاه به سمت تهیه نوشت افزار و توزیع میان نیازمندان است و در مرحله سوم که برای دهه آخر صفر پیش بینی شده است، بحث تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوانی است که در اثر شیوع این ویروس، آسیب دیدند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری اعلام کرد: تا این لحظه، برای این مرحله بیش از دو هزار و 800 خانواده نیازمند در مرکز استان شناسایی شده است و تاکنون  181 کارت هدیه، دو هزار و 445 بسته معیشتی و 640 پرس نان و غذای گرم، 10 کالای جهیزیه عروس و 220 نوشت افزار و 65 کفش جمع آوری و توزیع شده است.

وی گفت: تا این لحظه، 9 میلیون و 750 هزار تومان بابت اقساط، قبوض و اجاره عقب مانده نیز توسط خیران و کمک‌های مردمی پرداخت شده است.

صادقی تصریح کرد: در این مرحله بنای ما این است که در مرحله اول، که در روز چهارشنبه همین هفته 15 مردادماه به صورت متمرکز در حسینیه عاشقان کربلای ساری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، یک هزار سبد کالا و در مجموع در پایان این مرحله بیش از 15 هزار سبد کالا را در شهرستان ساری، توزیع کنیم.

وی متذکر شد: از مردم عزیز در خواست می‌کنیم کمک‌های نقدی خود را به حساب مجمع خیرین محرومیت‌زدایی شهرستان ساری به شماره  کارت 6063737000011724 واریز و کمک های غیرنقدی را به پایگاه‌های مقاومت در شهرستان ساری تحویل دهند و در این کار خیر، مشارکت داشته باشند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری یادآور شد: حضور و مشارکت مردمی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه، بسیار چشمگیر و درخشان بوده است و انتظار ما در این مرحله، خلق حماسه دیگر با شکوه‌تر از مرحله قبلی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴