مدیرکل بیمه سلامت مازندران اعلام کرد:

پرداخت 525 میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۴۳۳۵۵۳
مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: در ادامه پرداخت های منظم سازمان بیمه سلامت، 525 میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی استان پرداخت شد.
۰
plusresetminus
پرداخت 525 میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی
به گزارش بلاغ، رسول ظفرمند در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با تخصیص اعتبار از سوی سازمان بیمه سلامت ایران، 525 میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی استان شامل : 30 میلیارد ریال از مطالبات پزشک خانواده ، 81 میلیارد ریال بابت سطح یک روستایی، 53 میلیارد ریال بایت بیمارستانهای خصوصی و تامین اجتماعی، 212 میلیارد ریال بابت داروخانه های خصوصی، 31 میلیارد ریال بابت بیمارستانهای خصوصی و 118 میلیارد ریال بابت موسسات خصوصی پرداخت شد.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای سرپرست سازمان بیمه سلامت در تامین و پرداخت منظم مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد ، این مهم را حاصل انضباط مالی و مدیریت منابع در سازمان بیمه سلامت برشمرد و افزود: امیدواریم این پرداخت ها موجب دلگرمی هرچه بیشتر تمامی تلاشگران عرصه سلامت علی الخصوص کادر درمان و پرستاران در مقابله با ویروس کرونا باشد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در ادامه بیان داشت: مدیریت منابع و استحقاق سنجی از بیمه‌شدگان به صورت الکترونیک جزو اولویت‌های سازمان بیمه سلامت می باشد که هم اکنون در حال انجام می باشد و بر این اساس بخش عمده برنامه‌های راهبردی سازمان بیمه سلامت، گسترش و ارتقای کمی و کیفی خدمات است که با مدیریت منابع و هزینه‌ها، با نظارت هدفمند و مستمر بر مراکز و مؤسسات درمانی به‌منظور ارائه خدمات درمانی بهتر و باکیفیت‌تر به بیمه‌شدگان همچنین توانمندسازی بیمه‌شدگان با آگاه‌سازی آنان از قوانین و مقررات بیمه‌ای به دنبال تحقق این اهداف می باشد.

 *اولین پرداخت نسخ الکترونیک متخصصین

ظفرمند با اعلام اولین پرداخت بابت نسخ الکترونیک متخصصین شرکت کننده در طرح نسخه نویسی الکترونیک در استان، افزود: نسخ الکترونیک صادره تیرماه از سوی متخصصین در ماه جاری پرداخت خواهد شد و این در حالی است که مدت زمان سه ماهه پذیرش و ارسال دستی نسخ به پذیرش ، ارسال و رسیدگی الکترونیک تغییر یافته که در این ماه شاهد اولین پرداخت نسخ تیرماه متخصصین طرف قرارداد خواهیم بود.

وی افزود: حدود نیمی از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت مازندران قرار دارند و بیمه سلامت استان سالانه بیش از ۷ هزار میلیارد ریال برای هزینه درمان بیمه شدگان به موسسات درمانی طرف قرارداد استان پرداخت می کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما