قهرمان پارالمپیک رشته تیراندازی در گفت‎وگو با بلاغ:

مردم با راه‌اندازی پویش «نذر کمک‌مومنانه» در محرم به هموطنان کمک کنند

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۳۳۵۴۶
قهرمان پارالمپیک رشته تیراندازی گفت: مردم شهرستان سوادکوه نذرهای اطعام‌دهی غذاهای گرمی که هر ساله در ماه محرم داشتند را امسال در این بخش با راه‌اندازی پویش نذر کمک مومنانه در این شرایط دشوار به هموطنان خود کمک کنند.
۰
plusresetminus
مردم با راه‌اندازی پویش «نذر کمک‌مومنانه» در محرم به هموطنان کمک کنند
سیدرمضان صالح‌نژاد، جانباز و قهرمان پارالمپیک سوادکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، به آیات قرآن در خصوص انقاق  و کمک به نیازمندان اشاره و اظهار کرد: در شرایط سخت و بحرانی  کرونایی که در آن قرار گرفته‌ایم جهت حفظ سلامت شهروندان بسیاری از کسب کارها از جمله مشاغل آزاد، باشگاه‌ها، تالارها تعطیل شد که آسیب زیادی به اقشار مختلف وارد شد، باید کمک کرد تا از این بحران سخت گذر کنیم.

وی افزود: هر فرد به عنوان یک تکلیف الهی و وظیفه شرعی و در حد بضاعت و توان مالی خود به نیازمندان می‌تواند کمک کند.

صالح‌نژاد با اشاره به  اینکه کمیته امداد، بهزیستی، آبشارعاطفه‌ها و موسسات خیریه متولی کمک به نیازمندان هستند و با جمع‌آوری کمک‌های مردمی به حمایت از اقشار آسیب‌پذیر می‌پردازند، گفت: با دست گیری از نیازمندان خداوند اموال و دارایی ما را چند برابر می‌کند.

این قهرمان پارالمپیک در رشته تیراندازی با اشاره به نزدیکی ماه محرم و توصیه پزشکان در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اظهار کرد: مردم شهرستان سوادکوه نذرهای اطعام‌دهی غذاهای گرمی که هر ساله در ماه محرم داشتند را امسال در این بخش با راه‌اندازی  پویش نذر کمک مومنانه در این شرایط دشوار به هموطنان خود کمک کنند، تا به امید خدا همه‌ی ما از این آزمایش الهی سربلند و پیروز خارج شویم.

وی افزود: مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه با کمک سپاه، بسیج و خیرین با موفقیت انجام شد.

صالح‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: بسیجیان جهادی عمل کرده و صادقانه جهت رفاه حال مردم و خدمت به آنان بدون چشم‌داشت تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲