کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رکورد یحیی بالاخره مقابل نساجی شکست

نساجی 1 - پرسپولیس 1؛ تساوی شکست ناپذیرها

11 مرداد 1399 ساعت 21:38

شاگردان محمود فکری در ادامه نمایش موفق مقابل مدعیان، اینبار به تساوی برابر پرسپولیس دست یافتند.


به گزارش بلاغ، تلاش دو تمی پرسپولیس و نساجی در نهایت با تساوی یک یک خاتمه یافت. نتیجه‌ای که فصل گذشته نیز در این استادیوم شکل گرفته بود. نساجی نیز در ادامه نمایش موفق خود مقابل تیم‌های مدعی، برابر پرسپولیس نیز به تساوی رسید تا محمود فکری گام محکمی برای تک رقمی کردن تیمش در ادامه مسیر بردارد.یحیی گل محمدی که پیش از این طی 10 دیدار اخیر خود به پیروزی دست یافته بود، برابر نساجی این روندش شکسته شد و به تساوی رسید.
نساجی مازندران:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسین ماهینی، مجتبی ممشلی، محمدعرفان معصومی، علی‌اصغر عاشوری، فرزاد زامهران، سیدمحمد میری(63 - رحمان جعفری)، روح‌الله باقری(85 - حسین کیانی)، محمدمهدی نظری(67 - حسین باباگلی)
سرمربی: محمود فکری

پرسپولیس:
بوژیدار رادوشویچ، حسین کنعانی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه(87 - سیامک نعمتی)، بشار رسن، مهدی عبدی(60 - امیر روستایی) و علی علیپور
سرمربی: یحیی گل محمدی

 اتفاق ویژه:
پرسپولیس تا پیش از این بازی با 10 پیروزی پیاپی رکورد جالبی را دنبال می‌کرد اما محمود فکری در ادامه موفقیت‌هایش روی نیمکت نساجی مازندران، اینبار موفق شد ترمز شاگردان یحیی گل محمدی را بکشد و در زمین خود آنها را متوقف کند. پرسپولیس اگرچه با توجه به مسجل شدن قهرمانی‌اش به امتیازات این بازی احتیاج نداشت اما با تمامی قوا برابر حریف ظاهر شد و در نهایت نیز به یک امتیاز دست یافت.

حاشیه:

* حسین ماهینی و علیرضا حقیقی دو بازیکنی هستند که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند و امروز مقابل تیم سابق خود قرار خواهند گرفت.
* محمد عباسزاده و مهرداد کفشگری دو بازیکن دیگر نساجی هستند که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند اما در این بازی به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود.
* روح الله باقری و محمد مهدی نظری نیز سابقه حضور در استقلال را دارند و از انگیزه زیادی در بازی امروز برابر پرسپولیس برخوردار خواهند بود.
* در پرسپولیس هم علی علیپور سابقه حضور در نساجی را در کارنامه دارد و در بازی رفت تک گل تیمش به نساجی را به ثمر رساند.
* یحیی گل محمدی سرمربی حال حاضر پرسپولیس در مقطعی هدایت نساجی را برعهده داشته است.
* مهدی ترابی، محمد نادری، محمد انصاری، علیرضا بیرانوند( حضور در بلژیک)، کریستین اوساگوآنا، محسن ربیع خواه به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهند بود.

چه در دوران کرونا و محرومیت تماشاگران از حضور در استادیوم و چه پیش از آن؛ این تماشاگران که در خانه‌های مجاور استادیوم شهید وطنی حضور دارند، دست از حمایت خود از این تیم برنمی‌دارند.

* یک هوادار طرفدار پرسپولیس - نساجی که دارای معلولیت است، بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

علیپور همانند بازی رفت موفق شد اینبار هم مقابل نساجی موفق عمل کند و گل تیمش را به نام خود کند. او با گلی که به ثمر رساند اکنون امیدواری‌اش برای تصاحب دوباره عنوان آقای گلی افزایش یافته است.

سیامک نعمتی، سیدجلال حسینی و مهدی ترابی سه ستاره‌ای هستند که یحیی گل محمدی در این بازی ترجیح داده از آنها در این بازی سود نبرد و از روی سکو شاهد بازی هستند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 433532

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433532/نساجی-1-پرسپولیس-تساوی-شکست-ناپذیرها

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com